Gå til innhold
Hundesonen.no

Latvia


Kristinh

Recommended Posts

Hei vi skal reise til Latvia og trenger noen råd. skal stille ut 3 hunder og reiser med fly i morgen. Dette er en Myndeutstilling med cert. Hundene er sefølgelig rabbiesvaksinert. Men er det noen krav om orme tabletter? Noen som vet? og som har vært der tidligere?

Takker for all info.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Hei vi skal reise til Latvia og trenger noen råd. skal stille ut 3 hunder og reiser med fly i morgen. Dette er en Myndeutstilling med cert. Hundene er sefølgelig rabbiesvaksinert. Men er det noen krav om orme tabletter? Noen som vet? og som har vært der tidligere?

Takker for all info.

Klem

Kristin

Hundene dine må nok ha samme tablett kur som danmark, med sign i passet av veterinær. Det er bare Sverige og Finland jeg kjenner til som ikke har det kravet.

Evt en kjapp tlf til mattilsynet v/grenseveterinær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene dine må nok ha samme tablett kur som danmark, med sign i passet av veterinær. Det er bare Sverige og Finland jeg kjenner til som ikke har det kravet.

Evt en kjapp tlf til mattilsynet v/grenseveterinær?

Strålende da var det slik jeg tenkte det,, har akkurat ringt vetrinæren og fått oversendt resept til appoteket.. forbaska at man trenger resept nå på ormekurer. Tenk hvor mange hunder som ikke vil få ormekurene sine,, ja,ja det var nå et annet tema det.

Men tusen takk i allefall.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :getlost:

Tusen takk Anita:)

Det skal bli skikkelig gøy å bare gjøre noe helt annet og se andre whippser som man aldri har sett før.. også Salukis:)

Glæde mæ helt utrolig masse.

Klæm

kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...