Gå til innhold
Hundesonen.no

Her er vi :)

Nelly

Recommended Posts

Hei hei, her kommer en liten presentasjon. Jeg heter Nelly, er 21 år og har en Chinese Crested Powder Puff på litt over ett år.

Jeg skal begynne på mediemanegment mastergrad nå. Jeg, lukas og en venninne kommer til å ha det kjempebra i ett hus for oss selv :getlost:

Lukas er en veeeeldig glad, kosete, lekete og klumsete kar som eeeelsker å gå turer.

Ellers så jobber jeg i butikk og på et gamlehjem, men utenom alt dette driver vi med lydighetstrening og litt agilit med lille luk. Lukas er veldig rask og veldig spretten (som veldig mange andre cc hunder) så agility er jo perfekt for han! :lol:

Lukas er litt skeptisk av natur, men han elskeeeer (meg så klart) pappan sin, tanten sin, besteforeldrene sine (alt dette i menneskeform) og bestekompisen tico (en collie) .

Hvis han får hilst på folk i sitt tempo, så elsker han de, og de blir ikke kvitt han (for han vil ligge på fanget)

Jaja, dette var vår lille hilsen her.

Lille luk er forresten verdens søteste og snilleste hund. :(

post-4541-1248972798_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! Vil gjerne se bilder jeg og :lol:

Ps

:o )

blir til en slik -> :()

Da fikk jeg lagt med et bilde (det eneste jeg hadde som var lite nok i str) også kvittet meg med de der smilyene :()

Må bare sies at på bilde, så har jo ikke den typiske klippen for rasen da :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...