Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesenger som ikke er hundesenger


Blondiemamma

Recommended Posts

Blondie har fin og flott Bia bed her, men bruker hun den?? Neeida. .Her er barnas lenestol favoritten.. Hun får nesten ikke plass oppi der lenger, men hun krøller rumpa oppi :twisted:

Gamle hunden min elsket å legge seg oppi treningsbagen min

Har deres hunder noen favoritt soveseteder som ikke er et opplagt sovested for hund??

080520081348YhXiV7MbLVesNP9zhG.JPG

(Her var hun yngre. .Den er enda trangere nå.. :icon_confused: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Tja, vi har prøvd hundeseng, men den ville hun visst ikke ha, den ødela hun helt. Tok ut skumgummien inni og sånt :icon_confused: Men hun får lov til å ligge i en 2-seters skinnsofa, for den bruker vi ikke så ofte uansett. Vi har også en sofa på verandaen som hun får lov til å ligge i når hun er ute. Hun er nok veldig glad for å ha skinnsofaen, der ligger hun ofte. Hvis hun er i rampehumør hopper hun i den andre sofaen vår også da, for hun vet at hun ikke får lov :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke kalles favorittstedet, for det eksisterer ikke så ofte, iom det er en utømt koffert :twisted: Men da jeg og Casper nettopp hadde flyttet inn ett sted, hadde han ingen seng, bortsett fra madrass i buret, så da fant han ut at han bare kunne legge seg i kofferten. Veldig søtt :icon_confused: (5-6mnd gammel)

img_48bab5af55f37.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist julaften, etter at alle gaver var åpnet og roa senket seg i stua, la Sita seg til rette i senga si i stua med griseøret hun hadde fått. Svigermor var dårlig i ryggen, og henta seg en krakk hun satte seg på, rett foran Sita med ryggen til henne. Det tok ikke ett minutt før et fortvila lite ansikt dukka opp bak svigermor, der følte hun seg avvist og ekskludert gitt! Hun plukka med seg griseøret og krøp oppi plastposen med gavepapir som sto midt på gulvet, det var mer enn bra nok så lenge hun ikke ble utelatt fra noe :icon_confused:

(nå har hun jo ikke for vane å gjøre det, men var jo litt artig lell :twisted: )

Elendig bilde, men det får gå:

PC240567.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvrot er den beste seng. Så fort noe er på gulvet som ikke hører hjemme der finner Rex veien frem dit og undersøker mulighetene for ny soveplass. Skittentøyshaugen er vel på topp (den kommer jo tross alt med skitne sokker og undertøy som egner seg som snacks:P), men permer og særskilt skolebøker er også populære soveplasser.

Han har fått en egen stol å ligge i og er det ikke rot på gulvet så bor han i den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birk tar ofte en Casper :blink:

Om vi har vært ute å reist og det står utømte bagger/kofferter på gulvet legger han seg oppi de å sover.

Labbisen lager seg gjerne reder av nyvaskede sammenbrettede klær som ligger (lå!) i pene bunker på sengen...

De blir ikke glemt så ofte nå lenger :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbe hadde sin favoritt soveplass i en barnestol- lik til den Blondie sover i. Trodde jeg hadde bilde av han, men det finner jeg ikke...

Supra sover midt på gulvet eller i hundesengen sin, men da hun var liten så var dette hennes favoritt soveplass :)

DSCF2997.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjørnesofaen.. (alle 3, 90% av tiden)

Stresslessene... (tollerne)

Spisestuestolene... (vixen)

Dobbeltsenga... (alle 3, men ikke samtidig, da er det ikke plass til oss...)

Alle steder på gulvet...

Å av og til sover Vixen og Buster i hundesengene som står rundt omkring... (5%)

Såå, tja... Her er det ikke så mange regler angående ligging... :)

wjy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar bruker stort sett senga si nede i gangen, men når vi drar bort løper han opp trappa, hopper elegant over barnegrina og legger seg godt til rette i skinnsoffan og trøster seg der "stakkars". Hopper ut igjen når han hører vi kommer da..men er liksom ikke så vanskelig å se på en soffa at en 70-80 kg GD har kost seg der noen timer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at Chessea ikke får lov til å være i møblene så hadde hun nok ligget i sofaen store deler av døgnet. Men hun bruker biabeden sin med pute oppi - ligger nesten ikke andre steder. Så det er jo greit. Men hun foretrekker ofte alt mulig rot på gulvet også - alt fra plastposer til dynetrekk til ytterjakker. Hvis hun først får lov til å ligge i møblene bretter hun seg ut så godt hun klarer.

Nå på sommeren ligger hun faktisk for det meste på de kalde flisene i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina får egentlig ikke lov til å være i møblene. Hun sover egentlig i buret sitt eller i kurven, men ofte når vi kommer ned om morgenen, er Dina tilfeldigvis i stua og sofaen er på et mystifistisk vis dekket av oransje hår, men Dina bare står der med et uskyldig blikk. "Jeg har da ikke gjort noe galt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chica elsker hundesengen sin:)

Men hun liker også vedlig godt å ligge på klærne mine.. Hvis det ligger klær i senga når jeg drar ut og hun er alene på rommet, har hun dratt ned klærne og langt seg på dem når jeg kommer tilbake.. søtt, men også litt irriterende under røytetiden, hehe!:) Hun liker også å ligge i bagger og kofferter, i senga, sofaen og hvis det er varmt; på gulvet under senga.. Buret er også en fin plass hvis hun vil ha ro og fred! Men favorittene er helt klart senga og klærne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna er veldig glad i å sove på kjøkkenbordet hun. :) Og sengen til lillesøsteren min er også veldig populær. :) Ellers så bruker hun mye sengen sin. Var nødt til å kjøpe en billig en på Eurppris for da gjør det ikke såå mye om hun gnager i stykker den også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeel, i å med at jeg har Whippet, så er vel soffa'n og senga en selvfølge, Men utenom det, så er hun en sucker på å sove i verandastolene ute..! Men bare om det er pute der da selvfølgelig..! Pappa pleier å ta ut en ekstra pute til Zoey når vi er på besøk, så da får hun sitte ved bordet hun også.. :) (menneskeliggjøring av hund? Neeeivel.. :) )

Når vi er på besøk hos storebror legger hun seg oppi vogga, eller vogna til tantebarnet mitt.. Ikke helt lovlig, men hun er en snok til å snike seg til det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vår seng.

- Piknikkurven sin med skinnfelle oppi.. Dette er selvutvalgt av bikkja.. den kurven skulle jeg bruke.. hadde den med meg hjem snur meg til for å bære mere og bikkja har lagt seg oppi snorkende.. jager han vekk, sette kurven oppi sofaen og går ned hente mere ting... kommer opp igjen da har han henta skinnfella si fra andre senga si og oppi kurven for å legga seg..need i say he got his wish?

- Sofaen/armlene

- burene sine(en på lageret og en i stua)

- Under puffen.. den er bare perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinja la sin elsk på bamsestolen fra Ikea fra dag én her i huset :wub:

Da var hun riktignok så liten at hun bare trengte et av "beina" til bamsen :P

Nå derimot bruker hun hele bamsen for å få plass :wub:

Her skal også alle bein tas med for å nytes.

Her er et bilde, om enn av veldig dårlig kvalitet:

post-2058-1249251534_thumb.jpg

Og som man kan se er det en fin kombinasjon med fløyelsstoff og røytende hund :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger det en plastpose (ja, en plastpose) på gulvet kan Kaizer fint finne på å legge seg på den. :wub: Men det beste er selvfølgelig godstolen...

det er det jeg alltid har sagt, tibetansk spaniel er ikke hund men katt :wub:

Bridie har sofaen hun... HELE treseter'n som regel om natta. Så lang hun er. Men dette er på natta bare. Da hun tror vi ikke ser henne :lol: På dagtid er det overalt. Gulv, bia bed'n sin osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...