Gå til innhold
Hundesonen.no

oppdatering om jacken "går hjem selv"


Boston eier

Recommended Posts

jeg fikk ikke sove den natten, etter jeg fikk god hjelp fra dere. jeg var så sjokkert og lei meg.

tidlig på morgenen dagen etter tok jeg tlf. det ble endel tuting :wub:

ryktene gikk fort i familien og slekta (sånn går det når man er i slekt med hadleninger :( )

etter jeg var ferdig på jobb, så løp jeg til toget. faren min plukka meg opp på oslo s og vi kjørte videre til nittedal.

det ble litt tuting da jeg venta på bikkja. jeg hadde heller ikke spist hele dagen og kvalm,vondt i hode pga stress.

men så fikk jeg lille Turbo i armene mine igjen! kan tru å glade vi var. halen var så kort og pelsen var så fillete (slik som på bilde dere hadde fra før her inne) og han var kjempe tynn :(

men han var kjempe blid og fornøyd gutt, slett ikke noe vondt i han.

de på kennel var snille mennesker som forsto situasjonen. så vi betalte ikke mer enn 2650,- (for 2 dager)

syns det var det hun sa på tlf hvertfall.

faren min var så bløthjerta og betalte :yes:

han har alltid digga den bikkja hehe.

og tror dere ikke han kjente seg igjen da vi var kommet hjem igjen (til foreldrene mine)

han begynte å sprelle i bilen da vi var kommet på Mortensrud. han tok helt av!

etter par timer med lek med andre bikkjene vi har, så begynte jeg å nappe han. han tok det klinkende med ro og var så snill. og han ble så pen og valpete. jeg tok bilde på mobilen min og har ikke sånn til å overføre til pc. det er så dumt.

hadde så lyst å vise dere.

tanta mi kom for hente han HJEM! der han skal være! ikke mer "går hjem selv" :lol:

fetteren min og turbo kommer til å få det fint sammen. det blir mye eventyr på han nå. båtkjøring,jobb,bilkjøring (som han fortsatt elsker btw)

jeg tok vare på "går hjem selv" og tlf nr som står på. jeg skal politi anmelde det.

tok bilde så dere får se den. det er speilvendt cam på macen da :(

457203.jpeg

uff, ikke se på meg, trøtt og fæl :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordnet seg, og at Turbo får et bra hjem! Noen som har tipset avisene om denne historien, det er jo en utrolig god historie...?

vi har snakket om det og jeg vil gjøre det, men vet ikke hvem jeg skal kontakte. og jeg som har sambo som er jurnalist :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det ordnet seg! Han virker som en utrolig trivelig hund, og flott at han nå har fått et varig hjem hos noen dere kjenner godt.

Hvor på Hadeland bor dere? Bor selv på Grua, og jobber ikke langt unna Standdal i Nittedal.

Hadelandsavisa er nok VELDIG interessert i en slik historie. Ta kontakt med dem slik:

Tlf: 61 31 31 31 - tips@hadeland.net - SMS/MMS: hltips til 2005.

Med mindre du vil gå høyere opp? VG og Dagbladet er muligens også interessert? Se og Hør?

Det kommer helt an på hvem DU vil at skal få historien din- for den er veldig interessant for mange.

Ta kontakt med tipstelefonene som står oppført på deres hjemmesider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med VG, da- Og hør om de er intr.

De vil event. si hvilken "vinkel" de ønsker- og om de ønsker flere involverte intervjuobjekter. (Hun som tok den inn, poilitiet, viking, standdal m.m.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket litt med nabogutten og han har oversikt over det meste. Som alle åtteåringer skrøner han jo litt, men han sier han vet hvor hunden bodde. Jeg kan prøve å høre litt med ham neste gang jeg ser ham om du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket litt med nabogutten og han har oversikt over det meste. Som alle åtteåringer skrøner han jo litt, men han sier han vet hvor hunden bodde. Jeg kan prøve å høre litt med ham neste gang jeg ser ham om du vil?

det er jo egentlig ingen vits nå. eller avisen kan ta kontakt med ham :( hva han har å si om saken :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo egentlig ingen vits nå. eller avisen kan ta kontakt med ham :( hva han har å si om saken :wub:

Skulle du ikke anmelde? De som står på halsbåndet nekter jo på at det er deres hund. Bør jo være slik at nummeret deres holder i lange baner for å få dem dømt, da.

Godt å høre at han har det fint. Vi var usikre på om vi skulle ringe eller ei, siden det var mange som sa at han bare ville bli avlivet om vi gjorde det, men vi snakket jo med både politiet, Viking og Standal som sa at de ikke skulle gjøre det. Har blitt litt kjent med ham og kommer til å savne ham, men vi er glade for at han ikke vandrer rundt i gatene mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du ikke anmelde? De som står på halsbåndet nekter jo på at det er deres hund. Bør jo være slik at nummeret deres holder i lange baner for å få dem dømt, da.

Godt å høre at han har det fint. Vi var usikre på om vi skulle ringe eller ei, siden det var mange som sa at han bare ville bli avlivet om vi gjorde det, men vi snakket jo med både politiet, Viking og Standal som sa at de ikke skulle gjøre det. Har blitt litt kjent med ham og kommer til å savne ham, men vi er glade for at han ikke vandrer rundt i gatene mer.

ja det skal anmeldes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig det er å høre om hunder det går bra med :(

Kjempe flott au logget deg inn her på forumet og fikk vite bakhistoren til Turbo, og at du tok affære og at han kan få bo hos fetter`n din osv.

Jippi, sånt gjør meg GLAD, et tegn på at "det gode" seiret til slutt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte hjem i stad og spurte hvordan det går med lille turbo.

han hadde vært så snill, ikke noe problemer. han hadde klart å være litt hjemme alene, også uten tull.

han og fetteren min kommer godt overrens, de leker og går tur.

i dag besøkte broren min dem, pga vg ønsket å få et ordentlig bilde av han. så de tok bilder av turbo og at de leker :twisted:

turbo er vist en liten ramp og tøffing, han klarer å erte litt og god på bryting :)

han er så glad og fornøyd. han skal få nytt halsbånd og lenke. han skal ikke ha på seg det gamle fæle. ny medaljong med annet tlf nr og det skal stå Turbo eller kanskje "trøbbel"? :icon_confused:

eller har noen ideer? noe morsomt eller som et godt minne på en måte. kanskje jeg skal fikse det som en gave:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...