Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildetrøbbel i tråden til Enya og Shakira

Recommended Posts

Skrevet

Når jeg oppdaterer tråden eller går ut og inn igjen er det veldig uforutsigbart hvor mange eksemplarer av bildet som ligger der. Tenker på bildet som heter 002ed.png

Bildet ligger inne to ganger nå (lagt inn linken to ganger), men sist jeg så på visningen av tråden ligger det bare ett eksemplar av bildet der. Plutselig er det to igjen, uten at jeg har gjort noen endringer.

Grunnen til at jeg la inn linken to ganger er at bildet ikke kom opp med bare den ene.

Skrevet
Når jeg oppdaterer tråden eller går ut og inn igjen er det veldig uforutsigbart hvor mange eksemplarer av bildet som ligger der. Tenker på bildet som heter 002ed.png

Bildet ligger inne to ganger nå (lagt inn linken to ganger), men sist jeg så på visningen av tråden ligger det bare ett eksemplar av bildet der. Plutselig er det to igjen, uten at jeg har gjort noen endringer.

Grunnen til at jeg la inn linken to ganger er at bildet ikke kom opp med bare den ene.

Hei,

Har du link til tråden ? :wub:

Skrevet

Jepp.

Edit: mer rart her nå, du står fortsatt som den siste som har skrevet i denne tråden. Selv når jeg trykker på logoen for å komme til hovedsiden.

Edit2: etter at jeg endret står jeg som den siste. Mulig det bare er forsinkelser, ikke lagt merke til det før.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det kan være mange grunner til at en hund ikke fungerer i hundemøter. Mye av grunnlaget legges i valpekassa, hvordan mor og søsken interagerer, og sosialisering med andre hunder i valpe- og unghundtiden. I tillegg kommer rasetypisk adferd og arvelighet. Avhengig av adferden til mor og hva slags sosialisering hunden har fått i ung alder så har hunden lært seg hvordan den skal eller kan oppføre seg rundt andre. Eller ikke lært det, forsåvidt. Det er aldri for sent å trene på sosialisering, men er viktig å lese språket til alle de involverte hundene og gå inn og avbryte adferd som ikke er greit. Hvis andre hunder sier fra og setter grenser uten at hun respekterer det er det ditt ansvar som eier å fjerne henne fra situasjonen. Om hun får fortsette lærer hun jo bare at det er greit å holde på slik.
    • Kan en hund ha null sosiale ferdigheter med andre hunder? Hun har konflikter med alle hunder hun møter. Akkurat som hun ikke skjønner at hun er for mye og ikke tar til seg til at andre hunder sier i fra til henne? Hun tar jo ikke hintet.
    • Det er nok ikke pga navnene du ikke har fått svar🙂I mange år nå har det vært fryktelig liten aktivitet på forumet her. Syntes alle navnene var fine jeg likte Lilly best. Masse lykke til med valp!!
    • Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...