Gå til innhold
Hundesonen.no

Schanderulvens Quinn

Landy

Recommended Posts

Det nyeste familietilskuddet, Schanderulvens Quinn, til daglig Järki ;)

Født 15.mai-09

18og19juliJrki020.jpg

Järki er et matvrak, vis ham en godbit og han kommer i 100...

18og19juliJrki030.jpg

Her søker han og "storebror" Toiwo etter godbiter.

18og19juliJrki028.jpg

En ganske kjekk "storebror", Toiwo :P

toiwo3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så søt liten pelsdott! :P Og Toiwo er lekker!

Nååå, søt!

Men finest var Toiwo!

Takk takk !

Pelsdotten er liksom bare en liten dott enda han.... Toiwo derimot har vokst av seg pelsdott-syndromet og har igrunn blitt en staut "kar" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valp :P Kjempesøt! Og Toiwo er jo råkjekk, håper jeg treffer ham i morgen da!

Takk !

Satser på at vi får tatt oss en tur, Toiwo og jeg ;)

Trooor sambo skal være hjemme og da kan i så fall han ta seg av minsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt fantastisk!

Takk :blink:

Pelsdott!

Definitivt !

Men en artig og lærenem liten dott, allerede begynt å løpe til døra når han må gjøre fra seg, han vet at når vi roper Järki skal man løpe fort som fy til mor/far for da får man godbit, han kan nesten sitt og synes targeting er kjempegøy ! For ikke å snakke om go`bitspor eller go`biter gjemt under lokk ! Dèt er gøy det :)

Vi hentet ham lørdag så jeg er litt imponert over dotten jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Definitivt !

Men en artig og lærenem liten dott, allerede begynt å løpe til døra når han må gjøre fra seg, han vet at når vi roper Järki skal man løpe fort som fy til mor/far for da får man godbit, han kan nesten sitt og synes targeting er kjempegøy ! For ikke å snakke om go`bitspor eller go`biter gjemt under lokk ! Dèt er gøy det :)

Vi hentet ham lørdag så jeg er litt imponert over dotten jeg :D

haha, har vi det motsatte av Toiwo her? Satse på han er litt mer treningsvillig han her da :D Nydelig dott. Og han skal nok tafses på sånn helt plutselig. Men, i morra? Hvor`? hva? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en hund til :D

Tusen takk !

Gratulerer, han er kjempe søt! :D

Han er søt, tøff og ganske morsom :D

Næmmen så skjønn han var! Kanskje man kunne få hilse på han også til høsten? Passer forøvrig betydningen av navnet den lille røveren?:)

Takk takk ;) Hehe, hvor godt navnet passer får vi se etterhvert, men jeg lever i håpet da vet du !

Klart du kan få hilse på`n ! Bare å si fra det :D

haha, har vi det motsatte av Toiwo her? Satse på han er litt mer treningsvillig han her da :blink: Nydelig dott. Og han skal nok tafses på sånn helt plutselig. Men, i morra? Hvor`? hva? :)

Jaja, Toiwo er nå PEN da :D

I det været her har vi ikke store planer, bare å sende et pip før du/dere kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå! Mini brune Marco! :ahappy: hehe, han er faktisk veldig lik Marco som liten. Både i utseende og litt i oppførsel, i hvertfall mens de var i flokken. Artig å se om likheten er der som voksen også :) hehe.

Og bare sånn til informasjon så er det her nevøen til gutten min da! Kullbroren hans som er pappaen :)

En utrolig herlig liten gutt! ;) Gratulerer så mye med han og jeg gleder meg til å følge han videre i livet! Og navnet hans er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...