Gå til innhold
Hundesonen.no

Bruker ikke bakbeina

Grim

Recommended Posts

Grim bruker ikke bakbeina når han svømmer, overhode. Han bare trekker de opp under seg og lar rumpa flyte og kaver med frambeina. :lol:

Han har riktignok en smule rare bakbein, men han bruker de jo helt vanlig ellers og viser ikke noe ubehag. Såh, hva kan det komme av? Er det unormalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grim bruker ikke bakbeina når han svømmer, overhode. Han bare trekker de opp under seg og lar rumpa flyte og kaver med frambeina. :lol:

Han har riktignok en smule rare bakbein, men han bruker de jo helt vanlig ellers og viser ikke noe ubehag. Såh, hva kan det komme av? Er det unormalt?

Babs gjorde også sånn da hun var ung og ikke helt hadde lært seg svømmeteknikken... På henne fløt liksom rumpa opp mens hun brukte frambeina til å komme framover med. Nå etter noen år med svømming har hun skjønt at det er lurt å bruke bakbeina også :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babs gjorde også sånn da hun var ung og ikke helt hadde lært seg svømmeteknikken... På henne fløt liksom rumpa opp mens hun brukte frambeina til å komme framover med. Nå etter noen år med svømming har hun skjønt at det er lurt å bruke bakbeina også :hyper:.
Jeg tviler på at han har svømt noe særlig før han kom til meg, så da kan det jo hende det kommer seg etter hvert. :ermm:

Jepp, har hatt samme "problemet" med Supra! Men etter hun fikk flytevest så har hun fått mye bedre teknikk, så nå svømmer hun mye bedre uten vesten også :lol:
Så bra! Jeg er på utkikk etter en vest også, for den teknikken hans sliter han jo ut før han har forlatt brygga :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...