Gå til innhold
Hundesonen.no

Kobbel med krok i begge ender?


Recommended Posts

Hvor kan jeg få tak i et slikt kobbel? Eller blir det lettest å kjøpe bånd og sette på kroker selv, noen som vet? Hadde vært kjekt med et slikt bånd for å feste i førerbeltet, fremfor å knyte ene enden i det.

Hundeførerbånd har krok i begge ender, slik at du har mulighet til å forandre lengde o.l. på de. Selges i forskjellige typer på de fleste dyrebutikker.

Eksempler:

MR koppel

Hunter freestyle

hunter vario

Så finnes det mange mange flere rundt om.

Edit: en vanlig type er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Jeg har Hunter Freestyle i lyseblå, slik som Mailin linket til. Elsker det båndet, og vi har brukt det så langt det har vært mulig, altså, det var litt tungt for en liten, valp, men ikke nå lenger som hun er så stor. Vi hadde en annen type, mye lettere og mindre kraftig når hun var valp, vi har også et i lær nå. Disse båndene anbefales, men det er vel en grunn til at du vil ha det :ahappy: Det båndet vi har i lyseblått, det har vi også i halvstrup halsbånd, og leiebåndet var ganske dyrt. Kostet over 200 lappen tror jeg. Men er ikke sikker, da det ble kjøpt starten av sommeren 08 eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare slike jeg, elsker dem. Favoritten er ett i sort lær med kobber ringer og kroker. Kjøpte det i danmark, står ikke noe merke på det da. Liker best skinnbånd, men har et par i stoff også. Er jo mye bedre enn med krok bare i en ende da, kan bestemme lengden mer, feste rundt livet og feste rundt ting. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...