Gå til innhold
Hundesonen.no

Bare en gang..


Renate A

Recommended Posts

Anbefales heller ikke å sleika av "vaffelrøra" fra kjøkkenbenken. Det kan være JIF :icon_redface:

:whistle::wub::ahappy:

Jeg kommer ALDRI !! til å fylle bensin på dieselbilen vår mer.

Det kostet oss 3500 kr + en full tank med bensin som måtte pumpes ut igjen :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri mer innta koffeintabletter for hodepine, ibuprofen for dårlig forkjølelsesform, drikke 3 doser hostesaft med morfin, ta allergitabletter for pollenallergi, blande det hele med en stor dose vodka for så å dra på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal aldri utføre lignende stunt som å legge seg flat på ryggen og rusje på rusjebane i stor fart under et tre som er bøyd 30 cm over rusjebanen. Kroppen kan plutselig finne på å sprette opp to sekunder før menneske-tre-konfrontasjon og resultere i trestamme rett i kjeften, og hull tvers gjennom tungen.

Jepp - jeg BET hull i tungen. Det var en blodig opplevelse. Det verste er at det ikke var første gangen jeg bet hull i tungen. Stå heller aldri for nær en unge som forsøker å slå hjul. Resultat: spark i haken, og hull i tungen.

Jeg skal heller aldri gå rundt i sentrum av Oslo etter en konsert og gaule refrenget på kjente sanger idèt jeg går forbi andre fans, med mindre jeg er 100% sikker på at jeg faktisk synger riktig. Å bomme grovt på teksten er utrolig pinlig...

Og så lurer jeg på hva som skjer om man bruker Zalo i oppvaskmaskinen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller aldri gå rundt i sentrum av Oslo etter en konsert og gaule refrenget på kjente sanger idèt jeg går forbi andre fans, med mindre jeg er 100% sikker på at jeg faktisk synger riktig. Å bomme grovt på teksten er utrolig pinlig...

Har gjort noe lignende og har selvfølgelig lært av det! :icon_cry:

Og så lurer jeg på hva som skjer om man bruker Zalo i oppvaskmaskinen...?

Har ikke prøvd det selv, men tror man vil få en del skum på kjøkkenet etterpå. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som ikke jeg personlig gjorde men som min søster erfarte; bruk ikke skumbad i boblebad. Det ble skum i hele hytta tok ca hele helga før det tørket opp.. Litt vanskelig å forklare til utleiefirmaet. :getlost:

:lol: det har skjedd her også :icon_cry:

Ta spaceshot'en på Tusenfryd..

Fordi:

Spaceshoten.jpg

Ikke engang barna mine kjente meg igjen på dette bildet.. Og ja, det er meg som sitter i midten.. Jeg har aldri vært så sikker på at jeg kom til å dø noen gang jeg..

Sorry, men ;)

Tok selv den en god del ganger i fjor, og jeg synes den var helt utrolig deilig ;)

kommer ikke på noe for øyeblikket, kan skrive når jeg kommer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta spaceshot'en på Tusenfryd..

Fordi:

Spaceshoten.jpg

Ikke engang barna mine kjente meg igjen på dette bildet.. Og ja, det er meg som sitter i midten.. Jeg har aldri vært så sikker på at jeg kom til å dø noen gang jeg..

Den der har jeg også blitt lurt oppi og jeg trodde helt seriøst at jeg skulle dø på flekken, det værste jeg har vært med på.

Da jeg kom ned var jeg så blek at ex-en ble skikkelig bekymret for meg... :icon_cry: (gråt gjorde jeg også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Samme her, men på mi liste kan du legge til Sambucca! *grøsse*

Sambucca smaker høgg :lol:

Ta spaceshot'en på Tusenfryd..

Fordi:

Spaceshoten.jpg

Ikke engang barna mine kjente meg igjen på dette bildet.. Og ja, det er meg som sitter i midten.. Jeg har aldri vært så sikker på at jeg kom til å dø noen gang jeg..

:getlost:

Jeg tok den faktisk to ganger etter hverandre - i øspøs regnvær ;)

Det anbefalles ikke å:

- klø seg i øye etter man har kuttet chilli

- ligge på magen, med hodet først ned en bratt vannsklie (da bør man hvertfall ha på badedrakt - IKKE bikini :icon_cry:)

- hoppe tandem - fallskjerm

- sette sigarett tenneren i bilen på nesetippen, for å sjekke om den er varm *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal...

- aldri la nabogutten gre håret mitt med en jernrive (hull i hodet nr 1)

- aldri huske på en huske med en diger, spiss stein under (hull i hodet nr 2)

- aldri være kjekk og grei og slå ned en meterlang og minst like tjukk istapp fra taket (hull i hodet nr 3)

- aldri ikke bruke hjelm og få latterkrampe på hesteryggen (hull i hodet nr 4, denne gangen med kraftig hjernerystelse og brudd på skallen)

- aldri gi for mye gass på MC seg ved oppstart til grønt lys når det er oljesøl i veien (hull i hodet nr 5, også med hjernerystelse)

- (sist, men ikke minst) ALDRI snufse med en veps i nærheten. Fy f.... hva vondt det gjorde da den stakk, laaaangt oppi nesa. Og fy hva ansiktet mitt så ut som etterpå. Jeg tror neppe dere hadde sett forskjell på meg og en oppblåst et eller annet veldig stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ALDRI til å ha zalo i oppvaskmaskinen igjenn

Jeg kommer ALDRI til å la være å etterstramme mutterne etter dekkskift igjenn (ehem...kikka ut vinduet i bilen og der kom dekket flyvende gitt)

Jeg kommer ALDRI til å parkere bak en lastebil igjenn (rygga over bilen min)

Jeg kommer aldri til å ri ute i sjøen på stranda om vinteren igjenn (meg og hesten ble tatt av undervannstrømmer, havna under vann begge 2)

Jeg kommer ALDRI til å kjøre varebil med oljefat baki igjenn (veltet og knuste ruta 3 GANGER)

Jeg kommer ALDRI til å kjøre båt på sørlandet igjenn (kjørte på 4 grunner på en dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ALDRI til å kjøre båt på sørlandet igjenn (kjørte på 4 grunner på en dag)

Det ene året vi var på sørlandet kjørte vi på tre steiner på ca. 5 min. :icon_cry:

De var rett etter hverandre og vi fulgte ikke med på kartet. Her er vi jo vandt med at man kan være heeelt inntil et fjell og sjøen kan være over 50m dyp, noe som ikke er vanlig på sørlandet. :getlost:

Men, vi lærte å ikke stole blindt på kartplotteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...