Gå til innhold
Hundesonen.no

Elias og Bali på hyttetur:)

rottmaneier

Recommended Posts

Vi var på hytta en uke i slutten av Juni, og der likte bikkjene seg veldig godt! Det er en stor tomt der, men de måtte være i bånd da det plutselig kan dukke opp en flokk med kuer, hester eller sauer :ahappy: De leker ganske bra sammen til tross for størrelsesforskjellen!

minsket11-1.jpg

minsket12.jpg

minsket13.jpg

minsket14.jpg

minsket15.jpg

minsket16.jpg

minsket17.jpg

minsket10-1.jpg

minsket3-5.jpg

minsket4-4.jpg

minsket5-4.jpg

minsket6-4.jpg

minsket7-2.jpg

minsket9-1.jpg

minsket18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bali er utrolig nydelig! (Elias også!)

Troor jeg har vært på samme valpetreff som dere. La inn et bilde i tråden hans på din hund for en stund siden, for å spørre :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie og Ellie skrev:
Bali er utrolig nydelig! (Elias også!)

Troor jeg har vært på samme valpetreff som dere. La inn et bilde i tråden hans på din hund for en stund siden, for å spørre :blink:

Hmm.. ja det kan hende? hvor og når var det? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tab07 skrev:
Bali er søøøøt :ahappy:

Hun har blitt større siden sist også ser jeg :blink:

Ja, hun vokser som ugress! hun er allerede ca 32 cm *krysse fingrene for at hun holder seg innenfor standarden*

Skal dere forresten på rasetreffet`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rottmaneier skrev:
Ja, hun vokser som ugress! hun er allerede ca 32 cm *krysse fingrene for at hun holder seg innenfor standarden*

Skal dere forresten på rasetreffet`?

Jeg er litt usikker på om vi kommer. Jeg skal egentlig jobbe, men prøver hardt å få byttet bort vakten. Så vi får se. Skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tab07 skrev:
Jeg er litt usikker på om vi kommer. Jeg skal egentlig jobbe, men prøver hardt å få byttet bort vakten. Så vi får se. Skal dere?

Ja, vi skal:) skal stille både Bali og søsteren hennes, så det blir spennende! hadde vært morsomt om dere hadde klart å komme da :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...