Gå til innhold
Hundesonen.no

Bjeffer på matskålen - nå med video. :o)

hybris

Recommended Posts

Skrevet

Vel, ikke direkte foring og ernæring - men hunden vår blir av og til stående og "kjefte" / bjeffe på matskålen litt før den begynner å spise. Noen som aner hva som er greia? Prøver den å skremme tørrforet? :)

Skrevet
Vel, ikke direkte foring og ernæring - men hunden vår blir av og til stående og "kjefte" / bjeffe på matskålen litt før den begynner å spise. Noen som aner hva som er greia? Prøver den å skremme tørrforet? :)

Hihi. Det kan jo hende den ikke er helt død enda. :lol:

Skrevet

Sånn drev hunden jeg hadde før også på, bare mye verre. Bjeffet og bjeffet, hoppet rundt, og ville ikke spise... skjønte aldri hva det var jeg da... måtte mate ham litt for hånd ( :ahappy: ) først, også begynte han å spise av seg selv.

Skrevet
Haha :ahappy: Kanskje det er noe med skåla, at den glinser eller at det hun speiles i den som er skummelt? :aww:

Ja, men hun har hatt sånn metallskål hele livet, først nylig hun har begynt sånn. Ikke vet jeg :blink: Hun gjør det ikke alltid heller.

Skrevet

Hunden prøver nok bare å si at hun vil ha vom og hundemat med en dæsj Biola naturell.

Skrevet
Haha :blink: Kanskje det er noe med skåla, at den glinser eller at det hun speiles i den som er skummelt? :aww:

Samme tenkte jeg - ser nesten ut som om det er skygene i metallskåla hun plutselig har fått øye på... Hva om du bytter ut metallskåla noen dager - for å bryte denne atferden? :ahappy:

Skrevet

Får kanskje prøve en annen skål en liten stund ja.

:ahappy: Hun er nå herlig da! Hvor gammel er hun?

16 måneder :blink:

Skrevet
Åh, hun så så mye yngre ut, men hun ser rimelig ny-trimmet ut..? Er sikkert det som gjør det :ahappy:

Mja, vi var på utstilling for et par uker siden, så vi har vel forsøkt å holde henne noenlunde velstelt :blink: Hun ble nappet helt ned for noen måneder siden.

Skrevet

Ah, da er det nok derfor :blink: Napper aldri min norfolk helt ned jeg, prøver å holde han i utstillingskondisjon hele tiden.. Enn så lenge i hvertfall :ahappy:

Men veldig OT dette da, heh.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...