Gå til innhold
Hundesonen.no

Mer plass på home?


Basse

Recommended Posts

Hei, kan man få mer plass på home.no etterhvert?

Jeg driver å lager hjemmeside i home nå, og jeg skal ha en del på hjemmesiden min, tror 20MB kan bli lite i lengden....

Er det mulig å få mer plass etterhvert?

Ved f.eks mange hits eller at du har fylt den opp eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du registrerer deg med to brukernavn, og så legger feks noen sider og tilhørende filer på det ene domenet, og så når du registrerer nr. 2 lager du et brukernavn/adresse som er nesten lik, og legger resten av sidene der? Så kan du bare linke mellom de to brukerne.

Sykt dårlig forklart, men skjønte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønnte hva du mente :D , gjorde det på min andre hjemmeside. men man føler jo liksom at man "ta opp veldig mye plass" på nettet da, når man ved hver eneste home hjemmeside får 2 adresser, med 2 stk blir det 4adresser! Men det er kanskje bare jeg som føler det sånn? :?

Dessuten får du passordet tilsendt på e-post og du kan ikke ha mer enn en hjemmeside per e-post... Jeg har 2 eposter, men på den ene eposten så ligger allerede den første hjemmesiden min og på den andre ligger en hjemmeside som vi har holder på å gjøre på skolen.. Hmm.... Vil liksom ha den publisert også...(både fordi vi måtte og fordi jeg vil :wink: ) #-o

Men kan man få mer plass på home ved flere treff? Eller er 20 det du får (end of story)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20Mb er vel det man får pr registerte bruker...

Selv har jeg 2stk home.no (40Mb)

Et webhotell ( 50Mb)

Plass som var med bredbånd abonemanget (40Mb)

130Mb totalt da.... Mere en nok for bilder å sider, men blir ingeting om man vil ha noen videoer på nett...

( Å en kamerat som har 200Gb til rådighet, men bruker ikke den noe videre... )

Så bare registrer deg en gang til på home, så har du plutselig det dobbelte... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønnte hva du mente :D , gjorde det på min andre hjemmeside. men man føler jo liksom at man "ta opp veldig mye plass" på nettet da, når man ved hver eneste home hjemmeside får 2 adresser, med 2 stk blir det 4adresser! Men det er kanskje bare jeg som føler det sånn? :?  

Dessuten får du passordet tilsendt på e-post og du kan ikke ha mer enn en hjemmeside per e-post... Jeg har 2 eposter, men på den ene eposten så ligger allerede den første hjemmesiden min og på den andre ligger en hjemmeside som vi har holder på å gjøre på skolen.. Hmm.... Vil liksom ha den publisert også...(både fordi vi måtte og fordi jeg vil :wink: )   #-o  

Men kan man  få mer plass på home ved flere treff? Eller er 20 det du får (end of story)?

lag deg en epost til da vel. det gjordet jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare registrer deg en gang til på home, så har du plutselig det dobbelte... :D

'Mener du med ett "nesten-likt" navn da eller?

Forresten: gmail invitasjon? Altså for å få en gmail? Elelr hjemmeside via gmail? Er ikke helt inni gmail jeg :D men om noen vil gi meg en invitasjon (først forklare litt da) så tar jeg Gjerne imot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...