Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan synes dere siden ser ut?


Guest LeenaM

Recommended Posts

Guest LeenaM

Jeg vil ikke legge ut adressen enda, siden jeg har bare fått fikset forsiden enda, og jeg vil derfor ikke at noen skal klikke seg inn på den med det første :icon_confused: Jeg lurer på hva dere synes om utseende så langt? Er det "for lite" øverst? Bare si hva dere synes jeg burde endre, jeg kan ikke garantere at jeg hører på alt hvis jeg ikke er enig, men jeg er ganske fleksibel, hvis det passer i denne setningen :whistle:

ib98ar.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Takk for svar. Det var fargen jeg også var usikker på, men har en annen, rutete som kan være aktuell. Skal endre, så du/dere kan se på den. :icon_confused: Mellomrommet er jeg enig i, og skal prøve å fikse det, men jeg vet ikke om jeg klarer det. Kanskje faren min klarer det :whistle:

Edit; Tenkte på å ha enten grå bakgrunn. Eller å ha hvit bakgrunn, med grå bakgrunn i "boksene", der teksten er. Synes førstnevnte høres litt kjedelig ut, begge egentlig, hva synes dere?

Edit2; Nå har jeg endret bakgrunnen til den rutete. Mellomrommene mellom "boksene" får jeg evnt fikse senere i dag, med litt hjelp.

i2vqqe.png

Da lurer jeg altså på.

1. Blir det kjedelig med hvit bakgrunn og grå bakgrunn i tekst-boksene?

2. Kjedelig med grå bakgrunn og hvit i tekst-boksene?

3. Hvordan er det med den rutete jeg har nå?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Jeg har endret bakgrunnen til grått nå, ble mye bedre. Mener du at du synes jeg skal gjøre siden bredere (ble sikkert veldig rart ord, men "breiere", da)? For hvis jeg tar den bredere, så blir siden så "tom", slik jeg har tenkt til å ha den. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM
Jeg likte den rutete :whistle: Ble ikke så kjedelig da.

Hm, får se hvordan det blir etterhvert. :icon_confused:

Når du har det så smalt som du har det nå blir siden veldig tom synes jeg.

Ja, men jeg synes det er bedre enn at det bare blir én linje på selve siden, hvis du skjønner. Selvsagt mere enn én linje, men du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Jeg får se om jeg fikser bredere senere, for jeg vet ikke helt hvordan det blir om jeg gjør det. Da blir det så lite tekst på en måte, og jeg synes det også blir rart. Jeg legger ut adressen på "vis min hjemmeside" nå, selv om den mangler både blogg og "galleri" :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns godt du kan gjøre den hvite boksen bredere, uten at du gjør teksten bredere - slik at du får litt luft på sidene av teksten, om du skjønner? Nå syns jeg nemlig det er veldig trangt og tett, og da blir det til at jeg ikke orker å lese noe av det.

I gjesteboka di syns jeg det er bedre - der har du nemlig en god del luft på høyre side.

Ellers ville jeg ha valgt å legge inn 1-2 bilder på hver side. Når selve designet bare er grått og hvitt, trenger siden litt bilder for å bli mer spennende. Linkesiden er for eksempel veldig kjedelig nå, syns jeg.

Og en ting til, bare for å være pirkete, så syns jeg også at dyrene burde vært sortert etter arter - altså først de to hestene, så hunden og så de to kaninene. Det blir litt mer logisk sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Nå har jeg endret siden helt, nå er den både bred og luft på sidene av teksten!

Jeg har jo en tråd på "vis din hjemmeside", men velger å skrive dette her, siden det er jo her det har noe med utviklingen av siden :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...