Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


Midas

Recommended Posts

Jeg har tenkt å melde tuppa på NKK Bjerke 15 og 16 aug. Problemet er at jeg har arbeidshelg, og har tidligvakt på lørdag. Jeg kan få byttet til sen, og starter da halv tre på jobb, vil jeg rekke å stille henne før det? Kan jo prøve å få fri den dagen. En ting til, er de som stilles søndag de som har gått videre i sin klasse eller er det bare delt opp ift at de ikke rekker alle rasene på en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å melde tuppa på NKK Bjerke 15 og 16 aug. Problemet er at jeg har arbeidshelg, og har tidligvakt på lørdag. Jeg kan få byttet til sen, og starter da halv tre på jobb, vil jeg rekke å stille henne før det? Kan jo prøve å få fri den dagen. En ting til, er de som stilles søndag de som har gått videre i sin klasse eller er det bare delt opp ift at de ikke rekker alle rasene på en dag?

Det er jo en sjanse å ta da.

Det kommer jo an på når rasen skal i ringen, for ofte er ikke bedømningene i raseringen ferdige før klokka er både to og tre.

Som regel pleier gruppefinalene og begynne kl tre, så om du skulle være heldig å bli BIR vil du jo ikke få deltatt i grupperingen, og mister dermed sjansen til plassering i gruppa.

Skal du være helt gardert er nok å ta deg fri eneste løsninga.

Surt om hunden går til topps i rasen, og du ikke får stilt den i gruppa liksom...

NKK deler opp hundene lørdag og søndag for at alle raser skal bli bedømt.

Så det er altså ikke hunder som har kvalifisert seg lørdag som vises søndag, men de gruppene som er satt opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo tenkt på å låne inn en handler, men så synes jeg det hadde vært litt gøy å gjort det selv siden det er første gangen hun skal stilles. Jeg har aldri stilt hund før, så både jeg og hunden er grønn så at det blir noe BIR på oss tror jeg vi kan lete lenge etter :banana: Kommer det opp noen oversikt over hvilken dag gruppe 3 skal stilles da tro?

Hadde jo vært gøy å være der hele helgen da, så kanskje jeg bare skal bytte hele helga. Kjipt å jobbe annenhver helg når både kurs og utstillinger jeg har lyst å være med på havner på arb. helg alltid :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...