Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann!

MarteV

Recommended Posts

Hei og hallo!

Er da en jente på 18 år, opprinnelig hestejente, men med stor kjærlighet for dyr generelt.

Har tenkt på anskaffelse av hund i aldri så lang tid, og 19.06.09 tok jeg til vet og hentet en herlig blandingsvalp, født 07.03.09. Hentet henne hos en koselig fyr i Øygarden, et lite stykke utenfor Bergen. Han hadde hatt hun fra 9ukers alder, men kunne desverre ikke ha henne mer grunnet arbeid. Nå er hun heller blitt familiehund i Fana hos meg og min familie :ahappy:

Hun heter altså Aila, og er et herlig vesen, men sant skal sies; Hun er en mystisk blanding. :ahappy: Moren er renraset Border Collie fra en gård i Fjell Kommune, mens faren er et eneste stort spørsmål for min del. Det er blitt fortalt at han er blandet med belgisk fårehund :aww: Etterhvert har hun utviklet stoore stå-ører, og er prikket over hele kroppen. Prikkene har imidlertidig ikke vært tydelig på overflaten, men nå blir den hvite pelsen gradvis mer preget av sorte felter med hårstrå både her og der.

Har nå hatt henne i omtrent 3 uker, og det har vært kjempefine 3 uker. Selvom valper kan være pain in the ass til tider... :whistle:

Vil lære mest mulig, kunne spørre og få veiledning på hindringer og spørsmål underveis, og hva er vel bedre enn en samling av diverse hundefolk med forskjellig erfaring? :ahappy:

Har allerede et solid problem! Første spørsmål er altså i gang! Hvordan får jeg lagt ut bilder i et innlegg på lettest mulig måte??? IIIIIIIIIIIIK! Er avhengig av bilder, så DETTE må jeg finne ut av fortest mulig! Prøver foreløpig å legge ved et bilde i et vedlegg, så dere får sett min nydelige :ahappy:

post-5608-1246805891_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, forstod det sånn noenlunde nå, nå er det bare å gjøre noe med det. Får prøve oss frem!

HEEEEI SYNNØVE! Hihi!

Ørene er, om mulig, blitt enda større! De står iallefall rett opp 90% av tiden, og ser..tja..ENORM ut? :ahappy:

Og oiii, bilder av Blenda jo! *sukk* Jeg vet om en som skal få æren av å gi meg litt bilder :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...