Gå til innhold
Hundesonen.no

Kresten Scheel

HHC

Recommended Posts

Skrevet

Jaa, jeg sitter i siste liten og vurderer Moss HK. Har veldig lyst på en utstilling i sommer liksom. Derfor lurer jeg på om noen vet noe om dommeren - hva som foretrekkes av størrelse/gode bevegelser ovs.

Egentlig håper jeg dette er en allround, så håper noen kan fortelle meg akkurat det! :)

edit; Håper også noen kan fortelle meg at hun ikke er fullt så fargeglad som det ser ut på web :icon_cry:

Skrevet

Blomsterpotte òg! Det er Kresten Scheel som skal dømme oss, beklager :icon_cry:

Jeg skrev visst Birthe Scheel først.

Skrevet

De har selv Sheltie og Basset i Danmark mener jeg, og har sheltie av amerikansk type, men utover det vet jeg ikke mer.. Birte har dømt ganske godt i Norge egentlig, av det jeg har sett av resultater, men det er ikke en selvfølge at ektepar dømmer likt :innocent: Hun er satt opp som dommer på WDS i 2010, derfor har jeg sjekket henne litt opp.

Edit: se her!

Skrevet
De har selv Sheltie og Basset i Danmark mener jeg, og har sheltie av amerikansk type, men utover det vet jeg ikke mer.. Birte har dømt ganske godt i Norge egentlig, av det jeg har sett av resultater, men det er ikke en selvfølge at ektepar dømmer likt :innocent: Hun er satt opp som dommer på WDS i 2010, derfor har jeg sjekket henne litt opp.

Edit: se her!

:):whistle::whistle::lol::) *danse*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...