Gå til innhold
Hundesonen.no

Folkeskikk på forum...


Eva Kristine

Recommended Posts

Eg har ikkje vore så aktiv på dette forumet (angra med det samme at eg registrerte meg her..) men no ser eg at det er fleire vettuge folk som er registrert her :)

Derfor kan det henda at eg synes det er verd å surfe meir på hundesonen likevel... Ser det har vore registrert ufine innlegg her også, og då er det bra at det blir tatt tak i synes eg! Har vore på andre forum der det i utgangspunktet kan vera veldig interessant og lærerikt å lese/debattere men det ender ofte opp med at det berre er nokre få aktive som kverulerer og kjem med sure oppgulp.... Håper eg finner mange fleire interressante diskusjoner her framover :)

Synes Pingo har masse vettuge ting å formidle ang ungarske raser. Blir fort mange myter når det er så lite kjennskap til rasane. Då er det kjekt at folk som har meir kunnskap deler det med oss andre på forum! Det er meiningsfullt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke nok av tråder hvor folk kommenterer folkeskikk på forumet? Kjenner jeg begynner å bli litt lei av det. Fint om flere folk kommer til forumet såklart, men takler man ikke tonen som er her inne så er det ikke så vanskelig å holde seg unna heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste innlegget ditt litt tidligere i dag, og ble sittende igjen litt som et spørsmålstegn, og når jeg leser det igjen nå for andre gang, blir jeg heller ikke særlig klokere.

Hva ønsker du å oppnå med dette innlegget?

Det er det første eller andre innlegget ditt, og du velger å kommentere dårlig folkeskikk på et forum du nå etter lengre tid nedlater deg til å delta på...

Stiller meg vel litt tvilende til folkeskikken din jeg da, men det er nå bare meg...

Velkommen skal du være uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det var et litt rart innlegg, egentlig virket det som det skulle være et svar til en tråd, men som istedenfor ble et eget emne

(hvem er Pingo? Den pingvinen eller?)

Velkommen uansett :)

Pingo er en bruker her inne...

Ellers så jeg ikke helt poenget med denne tråden, men det er meget mulig at jeg har gått glipp av noe vesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk som er lei av slike temaer bare holde seg unna da og lavær å bry seg om tråden hvis de er så lei av de? :)

Sier de er så lei av å kommentere men så gjør de det uansett... :)

Ellers er det nok maaange flinke folk her ja :) Og mye spennende å lese! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk som er lei av slike temaer bare holde seg unna da og lavær å bry seg om tråden hvis de er så lei av de? :)

Sier de er så lei av å kommentere men så gjør de det uansett... :)

Eller folk som ikke tåler tonen på forumet kan holde seg unna?

Jeg er lei av at (nye?) folk prøver å endre forumet, når jeg syns det fungerer helt supert slik det er nå. Derfor kommenterer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er påfallende mystifistisk at folk kommenterer dette gang på gang på gang.

Og det trenger ikke være "nye" folk heller da, folk har vel gjerne lest noe FØR de kommenterer. Regner med at man har grunnlag for å skrive det man skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vart det jammen masse "styr" utav...

Det var meiningen at dette innlegget skulle vera ein positiv kommentar til at hundesonen "reagerer" på ufine innlegg i forumet (og kommentaren skulle vore lagt inn under der... ser det vart feil med ny overskrift)

Eg har ikkje vore medlem her lenge og veit ikkje så masse om diskusjoner som har vore før om folkeskikk her... eg veit berre at det blir fort kverrulering og ein ekkel tone på andre forum og syntes derfor at det var så bra det var fokus på dette her. Og nettopp derfor valgte eg å skrive eit innlegg, noko eg helst skulle hatt ugjort no. Eg for min del ser meg ferdig med denne "diskusjonen"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som prøver å endre forumet her vel..

Bra at TS synes det er bra at vi tar tak i sure oppgulp her på forumet å det er jeg enig i :) Velkommen hit ja.. :)

Du kommer sikkert til å trives her =)

Ja bilder bilder bilder.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det egentlig meningen at innlegget ditt skulle komme i tråden der vi i moderatorteamet sier at vi kommer til å slå hardere ned på regelbrudd og ikke en ny tråd?

Moderator Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det egentlig meningen at innlegget ditt skulle komme i tråden der vi i moderatorteamet sier at vi kommer til å slå hardere ned på regelbrudd og ikke en ny tråd?

Moderator Silje

Ja det var det som var meininga :D Eg er ikkje så inne på det "tekniske".. Men eg vart glad når eg leste at de ville ha fokus på ikkje berre direkte regelbrudd men generelt korleis ein snakker/diskuterer på forumet.

Det var derfor eg våga meg frampå med eit innlegg...

Velkommen til!

Må gjerne slenge ut bilder til oss.. jeg er aktiv bloggfølger hos deg :) Du har så vakre aussies :)

Så moro at du følger med i bloggen min! Og aussiane mine er ikkje berre vakre, dei har herlig gemytt begge to :)

Jeg forstår ikke hva som er gale med innlegget hennes jeg.

Så, velkommen til oss! Flott at du liker deg her :)

Sier som andre, legg ut bilder av hundene dine :D

Det var godt å høyre :D

Skal prøve å legge ut bilder ein dag. Må berre finne ut av korleis eg gjer det fyrst...

Kan også lese om hundane mine på mi heimeside www.aussiemudi.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det som var meininga :) Eg er ikkje så inne på det "tekniske".. Men eg vart glad når eg leste at de ville ha fokus på ikkje berre direkte regelbrudd men generelt korleis ein snakker/diskuterer på forumet.

Det var derfor eg våga meg frampå med eit innlegg...

Så flott da, da forstår jeg innlegget ditt mye bedre. Takk for oppklaringen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...