ida Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Skrevet 18. Juni 2009 Jeg trenger hjelp til å søke fram steder der det går an å ri med instruksjon, eventuellt overnatte, etc i Europa. Google er teit og vil sende oss til USA og Canada, men det har jeg ikke råd til. Kan dere finne noen aktuelle linker?
Ia Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Skrevet 18. Juni 2009 Må legge til at jeg allerede har vært på Ranch Wolf i Tyskland. Dette kunne vært et alternativ, men vi vil gjerne høre om andre muligheter
simira Skrevet 19. Juni 2009 Rapporter Skrevet 19. Juni 2009 Vet ikke om de har noe med Curly, men prøv ridresor.com. Og for de som liker rideferier, vis aktsomhet på denne siden! Her er det mye å sikle over...
ida Skrevet 19. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2009 Vet ikke om de har noe med Curly, men prøv ridresor.com. Og for de som liker rideferier, vis aktsomhet på denne siden! Her er det mye å sikle over... Ingvildbarnet er superallergisk, så det kan ikke være et sted med andre hester enn curly. Ellers hadde det jo vært en fin link.
ida Skrevet 20. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2009 Her fant jeg kanskje noe, men tysk er litt vrient. Kan noen oversette hovedtrekkene, kanskje? Tror jeg oppfattet at man må finne overnatting selv, men er ikke sikker... Ble dette riktig link, tro? EDIT: Ja
Kira Skrevet 20. Juni 2009 Rapporter Skrevet 20. Juni 2009 Prøvd dette: oversatt via google. Obs, dette er sia de viser til fra den siden du fant, sto at denne siden er den nye. men her er den din.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar