Lene og Diesel Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Denne sjarmøren stjal hjertet mitt Han falt godt til ro uten mammaen sin.. Til og med på St.Hans Han ble etterhvert ganske stor,uten å helt skjønne det selv,her er han 3mnd! Her er han blitt nesten ett år,og livsgleden er på TOPP,alltid! Ganske vakker er han For dere som lurer,er han en blanding av: Dobermann,Labrador,Border Collie,Husky og Schæfer!
Synnikken Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 WOW! Stilig utseende på han! Vakker blanding
Sissi Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Skrevet 18. Juni 2009 nydelig hund, og de herlige øynene åsså fra fauske da, min mann er født og oppvokst der, fint der! savner fjellene og fjorden jeg ( bodd der selv i 5 år) Ikke mye av det her på sørlandet..
Lene og Diesel Skrevet 18. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2009 Takk takk:) Ja,han har fasinert mange med øynene,men det er sikkert like mange som synes han ser skummel ut:) Fauske er flott ja,savner kun skikkelige sommere:)
[email protected] Skrevet 25. Juni 2009 Rapporter Skrevet 25. Juni 2009 Wow, en utrolig flott blanding Falt helt for øynene jeg
trevi Skrevet 3. Juli 2009 Rapporter Skrevet 3. Juli 2009 stilig hund... så artig at huskyøynene slo igjennom
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar