Gå til innhold
Hundesonen.no

Wohooo!!!!


Baby

Recommended Posts

Nei selvfølgelig ikke. :D

Jeg syns bare det er bedre med hundegård enn at han skal stå i bånd. :wink:

er helt enig med deg der ja, mye bedre med en hundegård enn bånd.

vi har en nabo som har funnet ut at siden hundene våres holder kjeft når vi holder dem stramt i strupe bånd så måtte vi la dem stå slik når de var i hagen også :) og når jostein spurte om hun hadde likt å stå ute i en time med noe som kvelte deg så bare svarte hun slik: "er du frekk eller????"

"Nei svarte jostein men det er du når du står her og klager på at de bjeffer en dag etter at du har stått på terassen din og fyrt hundene opp til å bjeffe!!!". enkelte folk må jo ha alt inn med teskje :? '

rart er det altså men hver gang hun viser trynet sitt så bjeffer hundene , mens mannen hennes kan klippe hele forbanna plenen de har uten at hundene så mye som piper etter han?? kan det ha en grunn til den oppførselen eller, har hun lagt opp til det selv kanskje(kan det være forde at hundene står ute og bjeffer hver gang det kommer en bil på tuenet og hvis hun da ser at jeg kommer ut for å hente inn hundene så kommer hun ut og hyler og skriker til meg, skulle tro hun var besatt)kan det være grunnen til at hundene reagerer slik på den kjefte kjerringen(tror jeg må kjøpe meg en diktafon så jeg kan spille henne inn hver gang hun begynner).

måten hun har tatt opp bjeffingen på hver gang gjør at det blir mer og mer fristendes å la hundene sove ute om natten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff noen mennesker kan virkelig ikke tenke!

Det var som når jeg var barn så hadde mamma og de en blandingshund. En gang stakk den av opp til naboen sammen med en annen nabohund og denne naboen som fikk besøk ble så sinna at han slo hunden med en stor kjepp!

Er det rart hunden ble agressiv sier jeg bare...

Hun bjeffa og knurra hver gang hun så han, det syns jeg ikke er NOE rart!

Hun bet også en dame en gang desverre, men var heldigvis ikke alvorlig..

Dette klandrer jeg naboen for. Hun var verdens snilleste frem til dette skjedde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...