SirScarab Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Skrevet 16. Juni 2009 heisann jeg bare lurte på om det var flere her fra Telemark jeg??? Mvh John
SoppenCamilla Skrevet 19. Juni 2009 Rapporter Skrevet 19. Juni 2009 Semi-Porsgrunn. Mamma bor der, og jeg er der titt og ofte.
Chira&Shandy Skrevet 19. Juni 2009 Rapporter Skrevet 19. Juni 2009 *rekke handa halvveis opp* Vi er ofte rett ved Porsgrunn, har hytte der.
SirScarab Skrevet 20. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2009 Semi-Porsgrunn. Mamma bor der, og jeg er der titt og ofte. Hadde vært gøy og fått til et Treff i telemark snart ?
SoppenCamilla Skrevet 20. Juni 2009 Rapporter Skrevet 20. Juni 2009 Hadde vært gøy og fått til et Treff i telemark snart ? Yes, sir! Jeg vil veldig gjerne bli ferdig med løpetid på tispa først, bare.
SirScarab Skrevet 10. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2009 Noen som vet om noen som skal ha lydighets kurs i telemark/skien/porsgrunn? Mvh John
Lemen Skrevet 10. Juli 2009 Rapporter Skrevet 10. Juli 2009 Jeg synes Spanielklubben har gode kurs, men de har såvidt jeg vet bare tilbud om valp og videregående valpekurs 17 august i Skien. De skal også ha agilitykurs med bronsjemerkeprøve en helg i september. http://telemark.spaniels.org/ Jeg og dvergpuddelen min holder forøvrig til i Porsgrunn.
HHC Skrevet 10. Juli 2009 Rapporter Skrevet 10. Juli 2009 Noen som vet om noen som skal ha lydighets kurs i telemark/skien/porsgrunn? Mvh John Spanielklubben Grenland Hundeklubb Berit Larsen (Kan være ventetid for å komme med, som regel fulle kurs). En "Aud" som til stadighet avarterer i avisa.
Guest lijenta Skrevet 10. Juli 2009 Rapporter Skrevet 10. Juli 2009 avdelingen til Oslo hundeskole fra vestfold, en avdeling av Nordenstam, og en avdeling av Østlies Hundesenter har også kurs i Skien Porsgrunn foruten dem som er nevnt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar