Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Drammen?

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Jeg flytter tilbake til Drammen om et par uker og lurer på om det er noen som har lyst til å bli med på et hundetreff?

Trening? Tur? eller bare i parken? :)

Skrevet

Jeg kan mest sannsynlig de fleste dager etter 26. juni. Ihvertfall fram til 1. juli :) Etter det veit jeg ikke hva som skjer, men kan sikkert da også.

Skrevet

4. og 5. juli er det utstilling på Vålerbanen i Solør, så da kan ikke jeg. Jeg kan førstkommende helg, eller en ettermiddag/kveld.

Skrevet
Deilig :icon_confused: Når er du hjemme igjen da?

Andre som kan lørdag eller søndag?

Jeg kan nå til søndagen da :rofl: Jeg reiser kvelden fredag 3.Juli og kommer hjem tidlig lørdag 18.Juli! Skal bli deilig, men kommer til å savne Java såå masse!

Skrevet

Så deilig da :icon_confused:

Jeg skulle gjerne blitt med til søndagen men det blir litt mye siden jeg skal flytte lørdag. Så vi blir ikke med da ihvertfall.

Skrevet

Er det noen som har lyst til å bli med opp i skogen på mandag? Tenkte kanskje vi kunne samle noen hundenerder og dra opp til et vann oppi skogen. Vi kan jo grille og bade og bare nerde hund :|

Skrevet
Er det noen som har lyst til å bli med opp i skogen på mandag? Tenkte kanskje vi kunne samle noen hundenerder og dra opp til et vann oppi skogen. Vi kan jo grille og bade og bare nerde hund :|

Det kommer ann på hvor på dagen det blir??

Har en avtale på formiddagen, men kan kjøre om Drammen på veien hjem;)

Skrevet
Er det noen som har lyst til å bli med opp i skogen på mandag? Tenkte kanskje vi kunne samle noen hundenerder og dra opp til et vann oppi skogen. Vi kan jo grille og bade og bare nerde hund :)

hvem skog?

Skrevet
Marianne? Du kan ikke i ukedagene da? Mandag eller tirsdag?

Jeg kan Onsdag og muligens Torsdag. Har planer på dagen i morgen, men kunne fått til noe da å!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...