Bullitt Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 Jeg har et lite akvarium som ikke har vært i bruk på noen år. Mener det var på rundt 40-45 liter, og har sølvfarget aluramme. Litt utstyr følger med; b.la lysarmatur, varmeelement, filter/pumpe som ikke er så gammel + diverse andre ting. Hvis noen er interessert i den er det bare å sende meg en PM for å avtale henting (det står i garasjen på Fjellhamar), ellers går den på søppla...
Marianne Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Skrevet 14. Juni 2009 Hvis ikke du får noe napp her, så kan du prøve på www.akvaforum.no eller www.nettakvariet.no, sikkert fler som vil ha det der
ida Skrevet 9. Juli 2009 Rapporter Skrevet 9. Juli 2009 Hvor er fjellhamar? Det er et stopp på lokaltoget mellom Oslo og Lillestrøm. Nærmere Lillestrøm.
SirScarab Skrevet 10. Juli 2009 Rapporter Skrevet 10. Juli 2009 Søstra mi hadde helt sikkert tatt det men det var litt langt unna. vet hun ønsker seg slikt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar