Jump to content
Hundesonen.no

Tromsø 13-14 juni.

Hampus

Recommended Posts

Nå er vi hjemmom mens vi venter på gruppefinaler, så da slenger jeg inn resultater på gutta mine.

Linus: 1 kval, 1 konk, ck, 3 bkh og cert.

Hampus: 1 kval, 1 konk, ck, 1 bhk og bir.

Begge oppførte seg bra i ringen og fikk knall kritikk.

En bra dag!

Gratulerer så mye!

Vi var der vi også med valpen på 4 mnd, nybegynnere både hun og jeg. Men det gikk tålelig bra likevel, 1. og BIR, men i gruppa nådde hun ikke opp.

Uansett veldig fornøyd med kritikken, og vi kom oss gjennom det, selv om Maja ble lei på slutten og beit i båndet da vi var inne i gruppa.

Hvordan gikk det i gruppene på dine?

Gratulerer så mye!

Vi var der vi også med valpen på 4 mnd, nybegynnere både hun og jeg. Men det gikk tålelig bra likevel, 1. og BIR, men i gruppa nådde hun ikke opp.

Uansett veldig fornøyd med kritikken, og vi kom oss gjennom det, selv om Maja ble lei på slutten og beit i båndet da vi var inne i gruppa.

Hvordan gikk det i gruppene på dine?

Gratulerer med en fin debut.

Gårdiser er totalt usynlige i gruppa.

Lånte bort Hampus til en 12 år gammel juniorhandler, hun viste han i gruppefinalen for å få trent litt med fremmed rase.

Men som vanlig ble Hampus uplassert i gruppa.

Tidlig hjemme i dag.

Hampus fikk samme som i går, 1 kval, 1 konk, ck, 1 bhk og bir.

Valgte å trekke Linus i dag.

Har brukt 8 mnd med kurs og treningstimer på å bygge han opp etter at han ble skremt på bordet i Stockholm i fjor.

Så da er jeg litt kresen på dommerne, og velger å trekke han om jeg synes dommern er voldsomme med hundene på bordet.

Nye dommere og nye sjanser neste helg!

Siden det er 9 grader, regn og vind dropper vi gruppa for Hampus i dag.

Han blir ikke direkte motivert av å stå ute i regnet og fryse, og han blir vel neppe mer synlig av den grunn... :icon_cry:

3624336415_419aa21e53.jpg

Eneste shibaene jeg så :lol:

Gratulerer med resultater, var hustrig i dag - men jeg likte det. Var ikke "kaotisk" - og det var veldig deilig å ikke ha noe å stresse etter :icon_cry: Sto for det meste med Retrieverklubbens ring, men tok litt bilder ellers også - kommer bildetråd om litt.

Det er meg og Linus jo...

Og gjett om jeg så morsk ut på bildet...hehe...

Gjorde jo noe ulovelig ved å ha Linus ringside i 2-3 minutter før jeg trakk han.

Men det får så være, rette vedkommende får bare skyte meg for det omså, jeg ødelegger ikke tryggheten han endelig har funnet...

Her sliter vi litt med det samme som med Linus, Zima har hatt seg en veldig dårlig opplevelse i Ballangen i fjor når dommer og dommerelev samt ringsekretær og ringsekretærelev presset seg på henne som var for første gang i ringen... Hun har vært flink, men trakk seg litt i går dermed fikk hun blå. Helt greit det.. Kritikken var veldig bra da.

I dag fikk vi litt eksperthjelp og ny handler og dermed ble det cert og bir på frøkna! :whistle: Må nok jobbe en del med å gjøre henne skikkelig trygg i ringen, men hun er på god vei. Stod over gruppa, vi gir oss mens leken er god :baby:

Ellers kan man vel skryte over at de andre to hundene oppførte seg bra ringside :ahappy:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...