LiLi Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 Fant noen gamle utstillingsbilder fra LiLi's tredje valpeshow jeg gitt! Rasespesialen på Vormsund i juli.. Så tenkte jeg skulle legge dem ut her LiLi som hilser på dommeren ja Hun forsvant oppi fanget hans.. Hehe.. Æsj, ikke ta på meg :roll: LiLi sjarmerer dommeren i senk Jada, jeg veeet jeg er deilig.. Men må du ta på meg hele tiden? Se så liten hun var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 nntååå, så nusselig hun var!! hvordan gikk det da? Hvordan ble resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 23. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 17/07/05 NMK Hovedutstillingen, Vormsund Klasse: Valpeshow, 4-6 måneder Dommer: Terry Medlow Kritikk: Good scull. Correct placed and carried ears. Good bite. Clean dark eyes. Well set and carried tail. Good angleation. Moved very well. Premiering: BIR valp 16/07/05 NMK Rasespesialen, Vormsund Klasse: Valpeshow, 4-6 måneder Dommer: Frode Jevne Kritikk: 5 mnd feminin tispe av omgjengelig type. Vakkert hode og uttrykk. Vakre øyne. Velplasserte ører. God hals og overlinje. Velansatt hale. Velvinklet. Kommende pels av god kvalitet. Velgående. Herlig temperament. Velvist. Premiering: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 Fiiine jenta!! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 23. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 Fiiine jenta!! =D> Den siste der er den eneste utstillinga hun ikke har blitt BIR på.. Tror han synes hun var for liten.. For han sa at hun hadde best hale og pels, meeeen... Må utvikle seg mer Duh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 nusselig lita frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 så skjønn hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 SÅ LITEN OG SKJØNN ALTSÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 Men bare ett spm: Når dommeren skriver "MOved very well" mener han da at HUNDEN beveget seg veldig bra, eller at hunden ble moved very well? Altså velvist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 Men bare ett spm: Når dommeren skriver "MOved very well" mener han da at HUNDEN beveget seg veldig bra' date=' eller at hunden ble moved very well? Altså velvist?[/quote'] det betyr at hunden beveger seg bra. Showed well er at du har gjort en bra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 Kjempe nydelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 det betyr at hunden beveger seg bra. Showed well er at du har gjort en bra jobb OK det var det jeg trodde men noen dommere skriver i fortid mens andre skriver i nåtid så jeg visste ikke :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 nydelige lili! er det bare meg, eller er det lettere og stille små hunder, som må på bord? visst jeg stiller opp ask, på en stol, ett bord eller noe, så er det mye enklere og få han til og stå fint, og lenge! ber jeg han om å stå fint på bakken, som buhunden pent er nødt til, klarer han ikke stå stille ett sekund, så utstillingen framover kan jo bli..ehh..morsomme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 Lili er nydelig som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 Helledussen for er sjarmerende blikk hun har Veldig søt hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 28. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Men bare ett spm: Når dommeren skriver "MOved very well" mener han da at HUNDEN beveget seg veldig bra' date=' eller at hunden ble moved very well? Altså velvist?[/quote'] Lurte på det jeg også.. Skulle jo tro de skrev MoveS very well, men men.. Ikke godt å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 28. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 nydelige lili! er det bare meg, eller er det lettere og stille små hunder, som må på bord? visst jeg stiller opp ask, på en stol, ett bord eller noe, så er det mye enklere og få han til og stå fint, og lenge! ber jeg han om å stå fint på bakken, som buhunden pent er nødt til, klarer han ikke stå stille ett sekund, så utstillingen framover kan jo bli..ehh..morsomme.. Små hunder står jo ikke akkurat på bordet hele tiden da :roll: Hihi.. Det er jo bare når dommeren skal kjenne på dem. De må jo også stå like lenge rolig på bakken når dommeren skal se på dem, foran dommerbordet og sånn. Men det kan jo være enklere å tåle at dommeren tar på dem når de står på bord, fordi de er så små, så hvis dommeren skulle stått og bøyd seg ned over dem for å sett på tenner, ville det kanskje blitt litt skremmende. For ikke å snakke om den stakkars ryggen til dommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Små hunder står jo ikke akkurat på bordet hele tiden da :roll: Hihi.. Det er jo bare når dommeren skal kjenne på dem. De må jo også stå like lenge rolig på bakken når dommeren skal se på dem, foran dommerbordet og sånn. Men det kan jo være enklere å tåle at dommeren tar på dem når de står på bord, fordi de er så små, så hvis dommeren skulle stått og bøyd seg ned over dem for å sett på tenner, ville det kanskje blitt litt skremmende. For ikke å snakke om den stakkars ryggen til dommeren Diego måtte på bord forrige utstilling.. Han tok jo en helomvendig på gulvet når dommeren skulle kjenne etter tekstiklene. (Men Chow'en får 2 sjangser, en på gulvet og en på bordet. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 LiLi sjarmerer dommeren i senk ! Skikkelig konge bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Ja det var det jeg trodde de skrev også...hehe men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Diego måtte på bord forrige utstilling.. Han tok jo en helomvendig på gulvet når dommeren skulle kjenne etter tekstiklene. (Men Chow'en får 2 sjangser, en på gulvet og en på bordet. ) Ja hun jeg kjøpte Pito av har chow og hun sa også at de har faktisk lov å rygge når dommeren skal kjenne på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Jeampi: Ja, de har egne regler de.. Hehe.. Tenk at de får lov å rygga fra dommeren, ver heilt umulige, få 1 sjangs på gulvet og 1 sjangs på bordet.. Hehe. De fleste hunder hadde blitt diskvalisert då. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2005 Hvorfor er det egne regler for chow egentlig? Aldri hørt om det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 29. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2005 Hvorfor er det egne regler for chow egentlig? Aldri hørt om det jeg.. Pga i rasestandarden står det at rasen skal være reserverte, egenrådige og arrogant. Men hvorfor de kom på å la de få "egne" regler vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar