montana Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Jeg har laget alt inholdet selv om mitt oppdrett av Amerikansk Hårløs Terrier. Og lurer på om det er noe som kanskje kunne bli bedre? http://www.americanhairlessterrier.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Hei. Jeg savnet informasjon og bilder under hver hund. Stamtavle er liksom bare en del av pakken.. Det var dagens korte tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montana Skrevet 11. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Tusen takk for tipse,mener du et hoved bilde av vær enkel hund under sin stamtavle.og personlig info om fødsels dato og d.i.v Har ikke tenkt på det så dette tipse skal jeg gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Jeg synes det er hyggelig med bilder av hver hund, og gjerne en beskrivelse av hver hund. Hvordan personlighet den har liksom. Dette gjelder spesielt avlsdyr. Skrive litt om hvordan rasen er, typisk terrier? Hva dere driver med, feks spor, AG, Lydighet eller utstiling. Litt om hva de får når de kjøper en valp hos deg, feks registrering i NKK, valpepakke, teppebit hjemmefra osv. Trenger en hårløs hund annet stell som fuktighetskrem? Jeg ville sett litt på andre store oppdretteres hjemmesider og sett hvilket innhold de har på sidene sine. Mye gode sider ute og går. Skriv gjerne hvilke kull du har planlagt, og litt om foreldrenes helsestatus, og hvorfor du velger den hannen til tispa o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Hei. Jeg savnet informasjon og bilder under hver hund. Stamtavle er liksom bare en del av pakken.. Det var dagens korte tips.. Det savner jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Garp skriver greit hva som kunne vært med på å bedre hjemmesiden, så der er dt vel lite å kommentere Personlig synes jeg det er "harry" med ørna og flagget i logoen. Ikke bare det, men det virker noe "uprofft" også synes jeg, og jeg må innrøme at jeg sliter med å ta en oppdretter seriøst når det er masse bling-bling og glitteranimasjoner rundt på hjemmesiden, gode og klare bilder av hundene i ulike situasjoner uten dill og dall, og en klar og enkel hjemmeside. Ellers lik størrelse/skrift på ting, f.eks er noe av linkene i caps og andre ikke. Heter oppdrettet Periot eller Peritos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar