Gå til innhold
Hundesonen.no

Konkuranse


Anne

Recommended Posts

Jeg trodde ikke det, MEN er ikke så veldig inni dette agillity greiene.

Hadde planer om å prøve det en gang med Aro. Men nå skal vi først på Rally-lydighet å klikkekurs, så vi får se senere kanskje... Tror igrunnen ikke Aro er en agillity hund men hadde vært gøy å prøvd et helge kurs :mrgreen:

Kanskje det kommer litt an på hvor du tat kurset... Om de har opptaksprøver... Viss de har veldig stor pågang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange klubber har som krav at hunden har tatt bronsemerket før dere får være med på agilitykurs. :wink:  

Har ikke vært med på noen konkurranser ennå, men drømmen er jo å konkurrere i lydighet og ta jaktprøver. :wink:

Mente nemlig også at jeg hadde hørt noe om dette, derfor måtte jeg lige forhøre meg om det igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kravet askøyhundeklubb har er at vi må ha grunnkurs for å kunne ta agillity kurs, så jeg har to hunder jeg kan gå med men har liksom aldrig kommet meg så langt at jeg har meldt meg på.

det er liksom ikke helt gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Guest Vicky

Konkurerer i lydighet og agility med aussien min på 4 år. Om et par år regner jeg med at hun blir lydighetschampion hvis alt går bra :( syns lydighet og agility er kjempemorro+ at det er god aktivisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...