Taran Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Noen som skal dit.. stille hund? valpeshow? lydighet? agility? se/møte kjente? Selv skal jeg gå Valpeshow med Tella den 13, og antagelig se på noen kjente gå Agility den 12.. vet ikke om det er tatt opp før, men fant iallefall ikke noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Jeg vet ikke helt ennå,. Kommer an på, men jeg har lyst Har påmeldingsfristen gått ut ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 Buffy skal være med :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 23. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 Skulle egentlig dit...hrmf..Men jeg tror det var mye sånn kødd om de hadde med puddler i valpeshowet. Snakka med en helt fjern mann på tlf. å han sa det ikke var men det står alle raser.. Men va utstillinga var det ikke puddler da.. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 23. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2005 påmelding og betalingsfristen går ut den 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 Jeg skal til kongsberg på søndagen Skal stille en valp av eget oppdrett tib.terrier, en veteran tib.terrier og en chinese Crested. Gleder meg MASSE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 24. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 Jeg skulle egentlig men hørte så mye negativt så jeg droppet det. Skulle startet agility, men det var vist veldig glatt der så da gidder jeg ikke risikere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Meg å Miko skal dit på søndag, altså 13.november (valpeshow) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 7. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Vis dere ser meg så må dere komme bort å hilse da bare å si hvem dere er på hundesonen.. http://www.australiansheperd.tk her er det bilde av meg og Tella.. skal ikke være så vansklig å finne oss.. EDIT: adr, nå skal det gå ann å komme inn på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Det hadde vært hyggelig og hilse på dere der Prøvde og se på bilde, men det var ikke noe bilde der. Kanskje det var feil adresse? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Vis dere ser meg så må dere komme bort å hilse da bare å si hvem dere er på hundesonen.. http://www.australiansheperd.tk her er det bilde av meg og Tella.. skal ikke være så vansklig å finne oss.. EDIT: adr, nå skal det gå ann å komme inn på siden Sånn ja, kom inn nå. Kjempe fin side Da sees vi kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 8. November 2005 Rapporter Share Skrevet 8. November 2005 Nå er det lagt ut PM på www.kongsberghundeklubb.no . Gleder meg utrolig til å stille ut kennelens nye håp Håper alle får en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 10. November 2005 Rapporter Share Skrevet 10. November 2005 Heisann Jeg kommer på utstillingen begge dager :-) Buffy stiller på søndag. Lykke til alle sammen! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Jeg og Lokeliten kommer søndag !Blir det for mye for min lille håpefulle så forsvinner vi rimelig kjapt...Men jeg har et håp om at vi kan drive litt intensiv miljøtrening og se på de andre vakre hundene... Så hvis dere ser en stk *kremt* livlig Groenendael hanne ,med en stk matmor klamrende til båndet så er det meg og lillle snuskenusken min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar