Bullitt Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Idag gikk turen til Bjønnåsen, som er det nest høyeste punktet i Østmarka (396moh). Etter en liten *kremt* feilnavigering, kom vi omsider fram til målet: Åmotdammen Nesten framme Der var målet nådd Nemi må helt ut på kanten for å kikke. Det var et godt stykke ned... Flott utsikt over hele Lørenskog Sikteskiva Det skal være mulig å se helt til Gaustatoppen Men idag hadde noen frekke skyer plassert seg i veien for det... Og her passerer vi Maurtoppen borettslag på veien hjem....
Maria Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Nok en gang - moro med lokale bilder Bor selv i Hanaborgåsen på Fjellhamar.
Bullitt Skrevet 7. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Nok en gang - moro med lokale bilder Bor selv i Hanaborgåsen på Fjellhamar. Jeg klarte av alle ting å gå meg bort i Hanaborgåsen for noen uker siden. Hadde vel ikke vært der oppe på 10-15 år, og var sikker på at jeg fortsatt var lommekjent. Det var jeg definitivt ikke
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar