Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow Dokka 7. juni 2009


Stripa

Recommended Posts

Takk for at vi fikk hilse på den bedårende Lucas! :whistle:

Jeg hadde med kamera, men siden jeg ble "tvunget" til å være handler så overlot jeg all fotografering til Marit. Men hun tok over 1500 bilder da så hun kommer HELT sikkert med bildespam snart! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige Lucas! Lille dotten!

Fikk ikke svart deg på den siste PM'n jeg stripa. Du var ikke tilgjengelig skjønte jeg. MEn ja, kan gjerne ta bilder av Lucas etterhvert :) På bildene idag ser han nesten gjennomsiktig ut :D Men prøve å få de ut i morra jeg .:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Ja, han er bare så nydelig gutt :) Men hvilken mamma synes ikke det om barnet sitt? :D

Gjennomsiktig ja, hehe, ganske treffende i grunn :D

Gleder meg til bildene kommer, hvordan gikk det med de andre forresten, hvem ble BIS? Måtte dra derifra ama, værgudene var ikke så rause med sol den dagen akkurat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Ja, han er bare så nydelig gutt :) Men hvilken mamma synes ikke det om barnet sitt? :D

Gjennomsiktig ja, hehe, ganske treffende i grunn :D

Gleder meg til bildene kommer, hvordan gikk det med de andre forresten, hvem ble BIS? Måtte dra derifra ama, værgudene var ikke så rause med sol den dagen akkurat :D

Grand Danois'n ble BIS. Ingen av hundene "vi" hadde med ble plassert i BIS gruppa, men Knall, Vorseth'n ble kåret til "BIS av Jakthund gruppene" i en egen bedømming der 4 hunder var med.

Holder på med bildene her nå, så de kommer straks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg inn :):D Var nok bare stor L som var i veien :D

Kjempe fine bilder Marit, nå skjønner jeg litt mer med hva du mener at Lucas er "gjennomsiktig" Hehe :D Han burde hete Casper :D

Flotte bilder, som vanlig :D Likte aller best vorstehen med BIR sløyfe i munnen :D Den var skikkelig smashing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har katalogen og vet hvilken bernervalp Marit har tatt bilde av? :D

Pori Phnix Au Lee Armand. Født 20.01.09. Regnr NO35446/09 :P

Hvorfor tar du ikke bort passoret? Det var passord på min også til og begynne med, men vis du går inn på intstilinger kan du endre slitt av den ikke blir privat :lol:

Egentlig ønsket jeg at man kun kom inn på DET eksakte albumet med passord, og det var planen med å legge det på. Men ser jo at folk kan se alle bildene uansett da. Men, det bare ble sånn, og jeg har ikke giddet å fjerne det :)

Nå kom jeg inn :D :D Var nok bare stor L som var i veien :D

Kjempe fine bilder Marit, nå skjønner jeg litt mer med hva du mener at Lucas er "gjennomsiktig" Hehe :D Han burde hete Casper :D

Flotte bilder, som vanlig :P Likte aller best vorstehen med BIR sløyfe i munnen :) Den var skikkelig smashing!

hehe, du skjønte hva jeg mente ja? :P hehe

Veldig mange flotte bilder. Den sorthvite basenjien hadde du ikke navnet på så jeg.

Bartene fikk å bli med, så glade de ble!

Hum, usikker på hvem av dem som var tispe og hann jeg? Men antar den sort/hvite er Chagmas Back In Black og altså tispen :P Mens den andre er hannhunden, Aboteres Zharim :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film av BIG Goliat og lilleslyngel Ozzy som var for liten til å stille i kamphundgruppen! :wub:

Vil bare presisere at alle de teite kommentarene er alle de andre sine.... :icon_redface:

:wub: Bridie reagerte ikke på filmen her før hun hørte stemmen til Hanne, da kastet hun hodet rundt og skakket på det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...