zikzakk Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 Eg er ny på dette forumet her, er 25 år og bor i oppland, har en schæfer tispe på 15mnd og skal snart hente en hund til Lars
SaraS Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 Hei og velkommen Håper du vil trives på forumet! Er det schäfer den nye hunden du får også? Vi vil gjerne se bilder av hundene
zikzakk Skrevet 4. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 Hei og velkommen Håper du vil trives på forumet! Er det schäfer den nye hunden du får også? Vi vil gjerne se bilder av hundene Takker for det! bilder skal dere selvfølgelig få Ja blir en schæfer til
armagnac Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 velkommen håper du kommer til og trives her på forumet;) holder til i oppland selv hvor i oppland er du fra?? spennende med schäfer, ikke så mange som har det her inne (ser litt etter en gråschäfer selv )
zikzakk Skrevet 4. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 velkommen håper du kommer til og trives her på forumet;) holder til i oppland selv hvor i oppland er du fra?? spennende med schäfer, ikke så mange som har det her inne (ser litt etter en gråschäfer selv ) Holder til i Valdres nærmere bestemmt Leira Blir Grå eg skal ha meg nå neste gang
Kira Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Holder til i Valdres nærmere bestemmt Leira Blir Grå eg skal ha meg nå neste gang Velkommen Hvor skal du få den nye grå'e fra?
Tuskelusken Skrevet 7. Juni 2009 Rapporter Skrevet 7. Juni 2009 Velkommen hit! Hva heter hunden din? Bilder?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar