Gå til innhold
Hundesonen.no

Chip

Iago

Recommended Posts

Jeg var hos dyrlegen her om dagen for å fylle inn en vaksine i vaksinasjonsboken og sjekke om det stod riktige opplysninger på chipen til Irma. Da de skrev inn chipnr. hennes stod det at det nr ikke var registrert, og da lurer jeg på hva jeg skal gjøre. De sa vi kunne ringe oppdretter og spørre eller kontakte dyreidentitet. Jeg har null peiling på dette, så hadde vært fint med noe hjelp :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos dyrlegen her om dagen for å fylle inn en vaksine i vaksinasjonsboken og sjekke om det stod riktige opplysninger på chipen til Irma. Da de skrev inn chipnr. hennes stod det at det nr ikke var registrert, og da lurer jeg på hva jeg skal gjøre. De sa vi kunne ringe oppdretter og spørre eller kontakte dyreidentitet. Jeg har null peiling på dette, så hadde vært fint med noe hjelp :icon_redface:

Hvor sjekket de? Hos dyreidentitet? Jeg ville ha kontaktet oppdretter, mest sannsynlig er det veterinærkontoret denne brukte som ikke har fått sendt inn papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på dyreidentitet.no, dette var det jeg fant:

Når jeg søker på ID-nummeret får jeg ingen treff:

Hvis du ikke får opp treff når du søker på ditt dyrs ID-nummer, anbefaler vi at du tar kontakt med veterinæren som har utført selve merkingen og sjekker status hos denne.Vi anbefaler i tillegg at dette rapporteres inn til oss ved å sende en mail på [email protected]

Du kan også finne et skjema for inaktiv mikrochip:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...