Ganzie Skrevet 25. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2012 Har ryddet litt i linkene på hjemmesiden nå, og dersom noen har lyst til å bli linket så er det bare å si ifra Må vel pusse litt opp på hjemmesiden etterhvert, men men har veldig vondt i viljen min Siter
Ganzie Skrevet 20. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2013 Lagt til undersider til kaninstallen min nå, og underside til Inya Og ja, jeg ser at siden min er både gammel og kjedelig, men jeg kjenner ingen steder at jeg har ork eller vilje til å lage ny Siter
Ganzie Skrevet 9. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2015 Mange år på overtid, men endelig har jeg rusket opp i hjemmesiden. Vært vill og gal og endret webhost og lagd ny side. Hva synes dere? Skal lage underside til kaninoppdrettet i helga, dersom jeg får tid. Hvordan er bloggen? Kommer dere inn på den? Link i banneret, men for de som ikke ser det så er det ganzie.net Siter
Recommended Posts