Gå til innhold
Hundesonen.no

olivers skryt..


Kine Helen

Recommended Posts

i dag fikk vi foret våres.. vi har fra før fått en liten prøve pose så speedy har spist foret i vel en uke nå.. så jeg viste at han likte det sånn passe før jeg kjøpte en 5 kilos sekk.. men jeg bestillte også fiske oljen.. og pumpet litt på maten hans.. ogjeg har aldri sett han så "matglad" før.. han løp rett bort til maten med en gang og begynte og spise.. faktisk så han SULTEN ut.. og det tror jeg faktisk ikke jeg har sett før.. han spiste opp hele skålen sin med en gang.. dette har heller aldri skjedd før.. !!

Så jeg er strålende fornøyd med olivers ja!!!:D

og annbefaler alle å prøve oljen.. ja jeg vet har bare brukt den en gang.. men tror den er helt kanon.. hundene skal vist bli veldig fine i pelsen av den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oljen har du kjempe lenge, den er veldig drøy.

Kine: Hvor mange gram fôr får en liten Chi i løpet av en dag?

Kan ikke være mye...

hmm.. vet ikke.. har ikke gram måler... han får en liten skal .. kan tenke meg at tilsammen spiser han vel mellom 40 og 60 pr dag.. kommer ann på hvor mye tur vi går osv.. jo mer tur jo mer av maten spiser han før han går lei og jeg tar den vekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare 8) Kine spiste han hele skålen?? eller bare maten som var i den? he he he. håper no for Speedy sin del at han bare spiste maten sin og ikke skålen. :D:D

Kunne bare ikke dy meg bare måtte 8)

Vi har ikke prøvd olivers enda men skal vel det også en gang i tiden.

Kine, Roger og Randi er de vi får rå bein av som hundene våres spiser av og til. får et berenett en gang i blandt. litt fint å kunne gi hundene noe som er så naturlig av og til. beina spiser aiwa fort opp mens de andre kan ha dem liggendes i noen uker før de ikke gidde mere og da får Aiwa restene "som går ned på høykant" he he he dumme hunden.

synes det er så mangen som sier at hundene får bløt mage av å spise rått bein, min hunde får litt fastere mage. så hvis de har bløt avføring så bare gir jeg dem bein så blir de fin igjen he he he. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...