Ulvinne Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Hei! Jeg har nå som smått begynt og planlegge et akuttmottak for hunder i Akershus. I den anledning har jeg behov for flere som kunne tenke seg og fungere som fosterhjem,medhjelpere og mottak. Jeg velger og ikke legge ut så mye informasjon her men det kreves at du er glad i hunder og har tid og krefter til og legge ned litt arbeid i dette. Ta gjerne kontakt på PM eller e-post: [email protected] om du synes dette høres spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinne Skrevet 24. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2009 Fått opp en hjemmeside,den er under oppbygging og informasjon vil bli lagt ut fortløpende. www.hundeakutten.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2009 Husk reglene for bumping av tråder. Ett innlegg er slettet. Moderator IW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar