Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Tenkte å kjøpe et Ezy-dog dekken til Casper. Mitt inntrykk er at produkter derfra er av god kvalitet, har et halsbånd og en selesom jeg er veldig fornøyd med. Men, jeg er så usikker på størrelse. L 62 cm X L70 cm. Jeg målte ham nå, og han er 56 cm fra halsbåndet på nakken, til halerot. Og da tenker jeg jo at L burde holde? Eller skal jeg måle fra bryst til bak liksom? For da må det bli XL Vet ikke om XL blir for voldsomt og... har ezy dog sele i L, vet ikke om produktene har noen sammenheng, men den er iallefall satt til nesten ytterste hakk. Vil ikke at den skal skrape mellom bena... ja dette er jo fryktelig vanskelig da... Jeg troor L burde holde egentlig, vil høre litt meninger om dette, om noen har dette dekkenet og sånn. Sist gang jeg målte ham var han 61 cm i lengde nemlig, så vil ikke si at måle-skillsene mine er helt på topp... I tillegg vet jeg ikke om jeg skal ta Camo som på bildet, eller blå-rutete... (man blir litt uselvstendig av å være på forum ha ha ha) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 Du...dette dekkenet viste jeg ikke om...slemme deg sier lommeboka mi Hvor får du tak i det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2009 He he he ^^ ja det er farlig! hundekroken.no har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar