Gå til innhold
Hundesonen.no

Twitter


ToneS

Recommended Posts

Jeg har. SoppenCamilla, tror jeg. :aww: Bruker den sjeeelden.

Nope, bare soppen.. Følger deg (nå iallefall) :P

Frkplankton, bare å adde meg! Følger mest med på andre, og oppdaterer sporadisk sjøl :whistle:

Ok, følger deg nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det er godt for.?

Nei si det...

Det er både helt ubrukelig... Og det kraftigste meldings-delings-tjenestene som har kommet på nettet...

Ubrukelig Fordi?

Hvorfor ikke bare bruke facebook om du vil dele ting med venner.? Joda sant det...

Men, da deler du bare med venner, å hvor irritert blir man ikke på "venner" som oppdaterer statusen på facebook 10ganger i timen.?

Kraftigste tjenesten på nettet.? Hvordan?

Twitter er litt hva man vil gjøre det til, twitter er ikke bare twitter.com, om man installerer et twitterprogram alla tweetdeck, så begynner twitters potensiale å vise seg...

For å ta noen av tweetdeck's funksjoner...

For det første så kan tweetdeck poste til twitter og facebook med 1 klikk om man vil...

Man kan legge inn søk, eksempel, søker man etter labrador , så får man løpende tweets som inneholder ordet labrador fra hele verden..

Eksempel 2, så du på melodi grand prix, å hadde et søk på mgp, så fikk man løpende oppdateringer om hva normenn tweetet om melodi grand prix, om synøves idiotiske kommentatorjobb, poenger, og Norge som vant...

Så ja, hva er poenget med twitter.?

twitter er hva man gjør det til...

Alt fra å bare følge med på hva kjendiser du liker holder på med...

Til full avansert community chatting på høyt plan om verdens hendelser...

I verste fall får du noen nye nettvenner...

Kan også bare brukes til å sende korte meldinger til din egen hjemmeside om hva du holder på med... (Link )

Men jeg tenker også selv på hva poenget med twitter er, man har jo facebook til slikt hverdagslig fjas...

Men twitter er moro, for meg, å en fin ny måte å gjøre dette på...

Edit

Fikk akkurat denne over twitter... http://www.buzzfeed.com/peggy/whack-a-kitty/ :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er twitter godt for?

Ingenting, akkurat som facebook og andre 'samfunn' der ute.

Bare ennå en av disse 'bølgene' de fleste må hive seg med på.

Det er sikkert greit for de som liker det og vil ha ennå et verktøy å knote med, men selv holder jeg meg langt unna slike tjenester - for meg holder det med noen forum, hjemmeside (med lite oppdateringer) og litt til. Twitter er jo 'on the fly' meldinger nesten, så da blir det bare ennå mer man blir 'avhengig' av når man bruker PC, og selv foretrekker jeg ikke serier på TV heller, for da må man nesten følge med.

Men sikkert topp for de som syns det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, akkurat som facebook og andre 'samfunn' der ute.

Bare ennå en av disse 'bølgene' de fleste må hive seg med på.

Det er sikkert greit for de som liker det og vil ha ennå et verktøy å knote med, men selv holder jeg meg langt unna slike tjenester - for meg holder det med noen forum, hjemmeside (med lite oppdateringer) og litt til. Twitter er jo 'on the fly' meldinger nesten, så da blir det bare ennå mer man blir 'avhengig' av når man bruker PC, og selv foretrekker jeg ikke serier på TV heller, for da må man nesten følge med.

Men sikkert topp for de som syns det er bra.

Du høres ut som meg, da gidder jeg ikke få meg twitter heller. :P

Den eneste serien jeg følger med på er frustrerte fruer, men den ser vi ikke når alle andre ser den.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
    • Ja, han både tisser og bæsjer. Gjør det samme som han gjør på morgenen, bare noen timer tidligere. Skulle jo tro han ville slitt mer med å holde seg når han var mindre og blære og alt var mindre, enn nå som alt skal ha blitt større.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...