Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK " Trondheim "


AnitaK

Recommended Posts

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Da er programmet klart, og det er dommerbytte på belgeren - nå skal de dømmes av en Edwina Thomas fra Sør-Afrika.. Ikke mer enn 29 terver påmeldt, så vi får håpe dommerdamen liker små Norriser med snipehode og tynne bein *ler* 10 groenendael da, så håpet får ligge på Dinamor og Lilli :)

EDIT: Åh, jeg glemte! Ellepell kommer jo han også! Da vet jeg hvem 3 av 10 groenendael er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
79 bernere, ingen overraskelse det i grunn.

Min neste hund skal være av en rase med maks fem påmeldte på NKKs utstillinger.

Border collie?!? :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Æsj at jeg ikke meldte på! Ville ikke stille pga at han ikke er jaktpremiert og pga usikkerheten vår i ringen, men altså.. Marianne Holmli ville jeg likt å stilt for igjen! Forrige gang tok hun seg skikkelig tid til oss, da det ikke gikk så veldig bra. Dommerelev er Arne Foss, og i tilegg så trente jeg litt agility med ringsekretæreleven for noen år siden..

Vil tro det ikke hadde vært såå skummelt å stilt da.. Jaja, gjort er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 sorte dverger - samme som i fjor. Endel tilreisende jeg vet om, men skal bli spennende å se hvem som kommer lell.

Edit: hvis det var en utstilling jeg hadde håpet på dommerbytte på så er det vel denne. Greyhoundoppdretter og dvergschnauzere slår meg ikke som en naturlig kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Da er programmet klart, og det er dommerbytte på belgeren - nå skal de dømmes av en Edwina Thomas fra Sør-Afrika.. Ikke mer enn 29 terver påmeldt, så vi får håpe dommerdamen liker små Norriser med snipehode og tynne bein *ler* 10 groenendael da, så håpet får ligge på Dinamor og Lilli :D

Ser ut som vi får nabo ringer. Skal Norrisen løpes med av andre enda?

Jeg håper at dommeren jeg skal ha også liker litt tynne ben, smekker kropp og lange neser *hilsen Talli*

Hmmmmm... bare 6 briarder - men ikke for det, det er jo langt fler enn det var i fjor. Jeg kjenner jeg er bittelitt skeptisk til å stille for noen med slikt navn: Elzbiet Chwalibog :)

*ler* Vi skal leke med samme dommer vi. Men må huske at hvis jeg får CK på begge mine så må du stille Blaze (Eller Merete om hun er der).

AK er hund nr. 2-6 i (vet hvem alle er faktisk) så da noen være AK holder før Belgerene begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at dommeren jeg skal ha også liker litt tynne ben, smekker kropp og lange neser *hilsen Talli*

Willy sier at det er helt feil! Dommeren skal nemlig like kompakte og kraftige karer med litt kort snute og veldig myk pels *host*.

*ler* Vi skal leke med samme dommer vi. Men må huske at hvis jeg får CK på begge mine så må du stille Blaze (Eller Merete om hun er der). AK er hund nr. 2-6 i (vet hvem alle er faktisk) så da noen være AK holder før Belgerene begynner :)

"Noen" sitter sikkert ringside allerede kl 8 på morran... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65 springere - det er faktisk 9 flere enn på "vår" utstilling. Steike meg altså - hvor kommer det fra alle sammen?? :)

Jøss, det var jo faktisk en del det :) Spennende! Kanskje det kommer en del svensker?

Hmmmmm... bare 6 briarder - men ikke for det, det er jo langt fler enn det var i fjor. Jeg kjenner jeg er bittelitt skeptisk til å stille for noen med slikt navn: Elzbiet Chwalibog :D

Knallbra navn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi får nabo ringer. Skal Norrisen løpes med av andre enda?

Jeg håper at dommeren jeg skal ha også liker litt tynne ben, smekker kropp og lange neser *hilsen Talli*

Du kan få lov om du har lyst, hvis ikke så fant jeg ut i Sverige at jeg kan stille henne selv :lol: Noen må uansett stå på utsiden og påkalle hennes oppmerksomhet *flir*

Willy sier at det er helt feil! Dommeren skal nemlig like kompakte og kraftige karer med litt kort snute og veldig myk pels *host*.

H*n kan like det på briarder, men ikke kelpier.. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dere også ja. Blir hyggelig å treffe dere igjen :icon_redface:

Ja, det blir kjempegøy! :wub: Skal du på Oppdal? Du vet ikke tilfeldigvis hvem sort/sølv jeg skal stille mot? Er 3 og 4 stk bare søn og lør. Gleder meeeeeeeeeeeeg. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...