Gå til innhold
Hundesonen.no

De belgiske fårehundene


Wheaten terrier

Hvilken av de fire ville du hatt?  

96 stemmer

  1. 1.

    • Groenendael
      33
    • Tervueren
      35
    • Laekenois
      7
    • Mallinois
      21


Recommended Posts

Blir nok terven ja!

Passer meg perfekt - slapper av inne og jobber ute. Den perfekte brukshund, som allikevel kan nyte en ettermiddag i sofakroken. Når min i tillegg er veldig lite stresset til belger å være, er det umulig å ikke bli forelsket :)

Utseendemessig synes jeg både rød og grå terv er det vakreste, men en fin groen kommer ikke langt under!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
  • 2 months later...
Guest Belgerpia

Ikke for å være pirkete - men har du spurt om lov til å ta disse bildene fra hjemmesiden til eieren?

Det er mulig du har spurt og fått ja - men jeg kan liksom ikke erindre at jeg nylig har fått noen forespørsler om det så seint som i oktober.

Nei, jeg er ikke sær - og du ville nok fått ja - men jeg synes i prinsippet det er greit at folk spør først før de "låner" ting fra mine sider.

(og at man da tar de peneste bildene *latter*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker svarte hunder så valget var enkelt, det ble ett trykk på groendal :D

Vurderer faktisk en groendal hanne på 8år, men tvilen er der siden han er veldig overvektig, pga vekta er han veldig redd for bena sine å glatte gulv... Jeg har bare glatte gulv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Haha... for et latterlig enkelt spørsmål :blink:

terv...

men selvfølgelig liker man de 3 andre variantene og... og om jeg skulle hatt noe annet enn terv, hadde det blitt en vakker malle fra franske/belgiske utstillingslinjer.... (nei jeg skal ikke ha noe schäfer-ører og rottweiler-tryne, da hadde jeg valgt schäfer og rottweiler fra starten av) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...