Gå til innhold
Hundesonen.no

Fikse kamera, eller er det ikke vits?


ipadda

Recommended Posts

Jeg har et Canon eos 400D ,- et kamera jeg er veldig fornøyd med!

Det har seg slik at tre dager etter forsikringen gikk ut så ramlet det i bakken (jada, typisk, og typisk meg å få det til, liksom :P )

Kameraet fungerer enda, men den tingen som du kan feste blits på, og som du også trenger for å ta bilder i studio, er ødelagt...

canon_eos_400d_5A.jpg

Den er bøyd, skjev og ja... fungerer ikke!

Er den dyr å bytte ut, for jeg har egentlig ikke lyst å bytte ut kameraet. :P

Eller bør jeg bare drite i det, og rett å slette bytte kameraet ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide å miste ryggsekken min i bakken med samme type kamera i. Hadde ikke forsikring, og betalte 2500 for reparasjon. Blitzen var knust, og måtte skiftes, og det kostet altså 2500 kr.

Du kan jo gå til en fotobutikk og forhøre deg om de vet hva en evt. reparasjon vil koste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide å miste ryggsekken min i bakken med samme type kamera i. Hadde ikke forsikring, og betalte 2500 for reparasjon. Blitzen var knust, og måtte skiftes, og det kostet altså 2500 kr.

Du kan jo gå til en fotobutikk og forhøre deg om de vet hva en evt. reparasjon vil koste?

Hjelp.... Det gidder jeg IKKE betale, kameraet er jo gammelt..

Dog skal det sies at blitsen fungerer, men jeg vil kunne sette på sånn stooor blits i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp.... Det gidder jeg IKKE betale, kameraet er jo gammelt..

Dog skal det sies at blitsen fungerer, men jeg vil kunne sette på sånn stooor blits i tillegg.

Min skade høres jo mer omfattende ut enn din. Jeg ville som sagt tatt meg en tur med kameraet til en butikk som har litt greie på slike kamera, og spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...