Midas Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Helsøsteren til Dina skal ut på fór, og jeg har fryktelig lyst til å ha henne. Eieren skal bruke henne til avl, og ha to kull på henne, og ønsker derfor å sette henne ut på fór i første omgang. Er det noen som har negativ erfaring med å ha to helsøstre/søsken sammen? Dina er ikke dominerende i det hele tatt, og jeg tror det ville gått bra. Nå vet jeg ikke hvordan søsteren er på den måten, men hun bor sammen med mange hunder nå, og er vant til å ha flere å forholde seg til. Nå gjenstår det bare å overtale samboer til dette da....
tm100001 Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Vi har helsøsken fra gjenparringer, en hannhund og en tispe. Tispa er yngst, hgun er 2 år og hannen 4. Embla er litt plagsom innimellom, men det går veldig bra
MarieR Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Skrevet 10. Mai 2009 Vi har to kullsøsken, den ene kom omtrent 6 mnd etter den første, fordi han ble plaget av de andre hundene hos oppdretter. Det er ikke noe problem å ha to kullsøsken sammen, de er to veldig forskjellige hunder, men vi har som sagt ikke noe problem. Hannhunden, som kom sist inn i flokken er lavest i rang, og veldig klengete og avhengi av de andre, men det har mer med oppveksten hans å gjøre enn det faktum at han bor sammen med søsteren sin.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar