Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegneglade doggiser

xxx12345

Recommended Posts

Hvem kunne tenkt seg å prøve på 12 tusjtegninger av schnauzere og bouvierer? Mot betaling såklart - så da må du også si hvor mye du skal ha og gjerne vise meg noen eksempler av tidligere arbeider. Skal i såfall brukes som premier til spesialen i august, i form av kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kunne tenkt seg å prøve på 12 tusjtegninger av schnauzere og bouvierer? Mot betaling såklart - så da må du også si hvor mye du skal ha og gjerne vise meg noen eksempler av tidligere arbeider. Skal i såfall brukes som premier til spesialen i august, i form av kalender.

Kan du ikke legge inne bildene av hundene du ønsker å ha tegnet. jeg tregner og maler endel.. litt forskjellig.. Liker popart stilen og lager endel slike bilder men kan også lage annet. Legg inn et bilde så kan jeg prøve en skisse så kan du si om d er no for deg eller ikke.

Legger ved noen av bildene jeg har laget, desverre ingen dyrebilder da disse ligger på den ekstane harddisken..;) Men da får du et innblikk på popart kunsten ihvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, du er flink da, Ross!!

Jeg vet ikke om jeg kan tegne så bra med tusj, men jeg prøvde meg på noen skisser med blyant. (Bare for moroskyld altså!) Kan sees HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...