Brimm Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Hvor er Pit bullen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Høhø, jeg gjetta på nr 17. Naturlig nok var det feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brimm Skrevet 4. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 kanskje litt vanskelig å svare rett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Bittelitt, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Gjettet riktig sist gang jeg tok den:) Edit: dette var en annen kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Tippet 14 jeg, men feil det og gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Hvor er Pittbullen?? Pit Bull. Ikke Pitt Bull eller Pitbull, men Pit Bull. En forkortelse av American Pit Bull Terrier. Nuff said. Sorry, det er ikke meningen å la det gå ut over deg. Det er bare virker veldig ironisk for meg at den rasen ALLE har en mening om er det ingen som klarer å stave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Høhø, jeg gjetta på nr 17. Naturlig nok var det feil. Jeg også gjetta på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brimm Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Pit Bull. Ikke Pitt Bull eller Pitbull, men Pit Bull. En forkortelse av American Pit Bull Terrier. Nuff said. Sorry, det er ikke meningen å la det gå ut over deg. Det er bare virker veldig ironisk for meg at den rasen ALLE har en mening om er det ingen som klarer å stave. Artig, og så har jeg de selv , alldri hatt noe problem med å stave det rett, øøø, men tydeligvis ikke når det gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Har du Pit Bull Brimm? (eller var det skriveleifene du mente) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brimm Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 I Sverige Ja ! 3 bitches og 2 snart på vei ! hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 I Sverige Ja ! 3 bitches og 2 snart på vei ! hvordan det? Bare lurte jeg, siden det ikke står i profilen sammen med staff og am.bulldog Legg ut bilder da, synes det er en utrolig vakker rase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brimm Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 bilder tja det kan jeg vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 bilder tja det kan jeg vell Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Artig, og så har jeg de selv Hvilke linjer kommer dine pit bulls fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brimm Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Frisco-Redboy/jocko-Rascal/Jeep/lonzo! Only the Best of the Best ! kan sende deg Pedd'n på PM men siden du var en smule ufin må det vurderes Har 4 snart på vei , 2 tisper skal selges , de er meget meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 I en rase som APBT er det definitivt mange meninger om hva som er the best of the best. Personlig liker jeg enklte av de rene familiene uten altfor mye utkrysninger. Men det er selvsagt mange fine krysninger som har bevist seg å være gode. Mange gode hunder i de fleste linjer egentlig. Jeg er glad for at du er fornøyd med hundene dine. Hvorfor skal du selge de to tispene om de er så bra? Jeg har forøævrig ikke vært ufin i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brimm Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Jeg Skrev hva alle mine hunder er har Flere skjønner du , de som kommer snart er mye Garner/Boudreaux Det var en Flipp det med ufin men Liker ikke å bli Retta på men men Skrev jo feil så Best of the Best var å en fleip Og du har vell nok med di hundene du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Hvorfor bor ikke du sammen med hundene dine? Er det en kompis av deg som passer på tispene dine mens de er drektige? Er du oppdretter eller avler du bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Hvorfor bor ikke du sammen med hundene dine? Er det en kompis av deg som passer på tispene dine mens de er drektige? Hva er det du prater om? Er du oppdretter eller avler du bare? Hva er forskjellen på de to egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Hvor har han skrevet at han ikke bor sammen med hundene sine? Dette kan vel Brimm svare på selv, men jeg tolket det bare som han ville pressisere at han bor i sverige, iom. rasen er ulovlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Åååja Trodde han bodde i Norge, men hadde hundene i Sverige. Var nok litt rask med å stille spørsmål, jeg, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brimm Skrevet 7. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Gjør ingenting, bare spørr ivei du. De her damen hær er noe Kvasse av seg , du ble bare helt overkjørt , stakkars- HeHe Har og en Staff forresten på 13-14år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Jeg er vel ikke kvass! *knurr* (jeg glemte bare smilefjes ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar