Olsenbanden Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Er det flere her inne som har reptiler eller har interessen for de dyrene?
SD Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Jeg har ikke reptiler, men interessen er der - veldig mye og
PsychoLynx Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Ja, veldig veldig lyst på kan man si... Hadde bare Norge åpnet for at det sku bli lovlig også
SD Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 *klipp* Hadde bare Norge åpnet for at det sku bli lovlig også Ja, da blir det et eller annet reptildyr på meg i alle fall
Olsenbanden Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2009 Hærligt å se at flere her inne har den interessen for de skjønne dyra. Jeg har ei sumpskilpadde, rødøret terrapin Hun har fått navnet Mia Gundersen, og snart får hun ei venninde som eier ikke gidder å ta seg av lengre Med tiden når jeg får bedre inntekt, blir det vel innkjøp i Skjeggagam. Håper bare lovendringene kommer
SD Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Skrevet 5. Mai 2009 Jeg har veldig lyst på en kongeboa, men pga av størrelsen tror jeg at jeg nøyer meg med en kongepyton i stedet kanskje. Så har jeg veldig lyst på leopardgekko, Naultinus grayii og skjeggagam og muligens en hjelmgekko.
Olsenbanden Skrevet 6. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 har tenkt litt på pyton selv Men før alt dette blir så har jeg nåkk med skilpadder ^^,
Tyfonia Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Skrevet 7. Mai 2009 Kunne tenke meg noe reptiler jeg også. Måtte nok blitt slange her i gården. Venter til jeg blir rik.
turbogutten Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Skrevet 7. Mai 2009 Jeg elsker reptiler og om det noen gang blir lovlig skal det komme en kornsnok i hus her! Herlige vesen
Olsenbanden Skrevet 11. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2009 Var ikke klar over at så mange her inne på Doggis hadde så stor lidenskap for reptiler.
Sissi Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 venter bare på en ny lov så skal jeg nok skaffe noen slike herligheter ja
bardmand Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Har alltid vært fascinert, men ikke som "kjæledyr" - ikke før jeg fikk holde en kongepyton. Nå håper jeg også på en lovendring!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar