Gå til innhold
Hundesonen.no

bilder bare

ipadda

Recommended Posts

Herlige bilder!

Brrrrr.... badebildet så kaldt ut, men vovvsene så ikke ut til å bry seg stort :P

hehe. Nei. Betty bryr seg ikke stort, hun kan bade midt vinters hun...

Det som er så fasinerende er at folk reagerer når GÅRDSHUNDEN min bader.... for det er nemlig ikke vanlig at dem svømmer. :P Betty svømmte første gang da hun var 3 1/2 mnd, og har gjort det ved hver anledning :P

Fine bilder :P Sys Tjalfe er så fin jeg :P Men han ser veldig stor ut, er han større enn rasestandarden tilsier?

Tjalfe er veldig fin ;) syns jeg. Han er litt stor i forhold til hva som er vanlig, men han er ikke over standard. Han er på øvre grense, men har 2-3 cm å gå på enda, heldigvis.... Men så er Betty på nedre grense da, så da ser jo hun ekstra liten, og han ekstra stor ut på siden av hverandre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjalfe er penere :) (nå er jeg overhode ingen dommer eller har peil på dsg, men jeg synes at enkelte dsg har så veldig bred skalle forhold til snute.. Tjalfe har et veldig pent dsg hode. .I mine øyne da :wub: )

Tja.. Jeg vet ikke om jeg er helt enig, hehe.

Tarzan er, og blir den fineste gårdshunden jeg vet om. Tjalfe er fin, men ung enda.... Og han mangler bredden i ansiktet, som gjør at snuten blir litt smal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder, søøøte hunder :wub:

Tjalfe er penere :) (nå er jeg overhode ingen dommer eller har peil på dsg, men jeg synes at enkelte dsg har så veldig bred skalle forhold til snute.. Tjalfe har et veldig pent dsg hode. .I mine øyne da :) )

Helt enig, synes det er mange som er veldig snipete (er det det heter ja?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...