Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan jeg la henne være alene når hun har sydd?


Recommended Posts

Mulig jeg er fryktelig hønemor nå, men Zoey har altså klart å kutte seg, og har 8 sting i sia, fordelt på to steder..

Og nå lurer jeg på hvordan jeg skal løse det i morra, når jeg må på skolen.. Er det trygt å la de være alene selv om de har sting?

Hun hater kragen over alt på jord, og sitter mest stille og sutrer når hun har den på, men kan jo ikke la henne være alene uten, selv om hun nesten ikke bryr seg om sårene.. Men er det fare for at de kan skade seg på kragen?

føler meg skikkelig hønemor nå, men er litt rådvill her nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er fryktelig hønemor nå, men Zoey har altså klart å kutte seg, og har 8 sting i sia, fordelt på to steder..

Og nå lurer jeg på hvordan jeg skal løse det i morra, når jeg må på skolen.. Er det trygt å la de være alene selv om de har sting?

Hun hater kragen over alt på jord, og sitter mest stille og sutrer når hun har den på, men kan jo ikke la henne være alene uten, selv om hun nesten ikke bryr seg om sårene.. Men er det fare for at de kan skade seg på kragen?

føler meg skikkelig hønemor nå, men er litt rådvill her nå.. :)

Hei sann.

Huff da,, hørte ikke noe særlig ut nei.

Du kan sette på henne en t-skjorte som dekker det stedet hun har sydd. og ev knyte slik at hun ikke får til å komme under med snuten.

Lykke til og god bedring til Zoey pia:)

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann.

Huff da,, hørte ikke noe særlig ut nei.

Du kan sette på henne en t-skjorte som dekker det stedet hun har sydd. og ev knyte slik at hun ikke får til å komme under med snuten.

Lykke til og god bedring til Zoey pia:)

Klem

Kristin

Jeg kan prøve å mekke noe:) Hun har hatt på seg t-shorte på natta, men klarer å snike seg ut av den.. Får finne frem nål og tråd og sy sammen noe:D

Men kragen vil jo ikke hjelpe mot at hun prøver å klø seg med føttene? Eller?

Hun kommer ikke til med føttene, heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...