Banshee Skrevet 26. September 2010 Rapporter Share Skrevet 26. September 2010 jma: Halsbåndet på det siste bildet der har vi og, det ble kjøpt når Blade var valp og henger nå og samler støv på veggen Duverden så mye lekkert det var her, jeg ble skikkelig shoppesjuk... Tror gutta trenger nye halsbånd nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. September 2010 Rapporter Share Skrevet 26. September 2010 Takk! Det er fra Ebay. Søkte på greyhound collar Ok, har noen sånne sider lagret på kontoen min på E-bay jeg også, kikke litt rundt Er det 1,5 inch du har på ditt bånd? Jeg pleier å bestille det og det blir akkurat passe tykt på Chicka (nå har hun litt kortere hals enn Nitro da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. September 2010 Rapporter Share Skrevet 26. September 2010 1,5 inch er det ja. Syns det er bredt nok. 2 inch blir for bredt i mine øyne, på de fleste. Men det er jo en smaksak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. September 2010 Rapporter Share Skrevet 26. September 2010 Enig i at 2" blir for voldsomt ofte. Men det siste jeg bestilte fra collarmania er 2", det er kjettinghalvstrup, så det oppleves ikke så voldsomt som vanlige halsbånd. Bestilte et akkurat likt et uten halvstrup da Casper var valp, men det ble alt for voldsomt da han ble stor og, så solgte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 27. September 2010 Rapporter Share Skrevet 27. September 2010 Jeg har også bestilt '2 og det så ut som hun gikk med sånn wiplash krage Begge er solgt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 28. September 2010 Rapporter Share Skrevet 28. September 2010 Vinterhalsbånd: Sommerhalsbånd for bading: Ta en titt innom web'en til Oona, mange fine halsbånd ! (Nå som den tiden nærmer seg anbefaler jeg potesokkene på det varmeste !) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 28. September 2010 Rapporter Share Skrevet 28. September 2010 Vinterhalsbånd: Sommerhalsbånd for bading: Ta en titt innom web'en til Oona, mange fine halsbånd ! (Nå som den tiden nærmer seg anbefaler jeg potesokkene på det varmeste !) Så fina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 Da jeg bestilte mitt forrige, som jeg la ut sist, stod det mellom det og dette. Jeg klarte ikke slutte å tenke på dette, så da måtte jeg kjøpe det. Hehe så da har jeg fått de to jeg ville ha. Jeg syns faktisk dette er finere enn det andre. (men det passet fint til Chanti) Det er rødt og gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 jeg mistenker at min kommer til å ha litt bånd etterhvert, hun er ikke født enda og hun har allerede 2 og jaaaa, min favorittfarge er rød, jeg har også rød kobbel som matcher det valpe-halsbåndet (minste) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Disse kom i posten til Balder i dag. Det ene som jeg tenkte å bruke som valpehalsbånd var desverre litt større enn jeg hadde trodd så ingen av de passer helt enda, men snaaaart. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnetteV Skrevet 17. November 2010 Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 OH CRAP!! Jeg som har slitt så med å finne fine halsbånd til bikkjene mine! Har vært billig og greit. Men nå!! Nå blirre DYRT! Hahaha! "Takk" for en driiitbra tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 17. November 2010 Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 Pøbel arver Amigo sine halsbånd og seler oppgjennom, han. Jeg er kjip (og fattig) som ikke gidder å kjøpe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 2. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2010 Nytt halsbånd i posten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar