Gå til innhold
Hundesonen.no

jeg har fått ny hund

Kristina

Recommended Posts

..en syk blanding. tror det er en old english vannhund.

DSCN1854.jpg

Det endelige resultatet ble jævelig. heldigvisn vokser pelsen fort. nå ser hu ut som en blanding av saluki og gurin med reverompa!

Vurderer sterkt å klippe øra hennes også.

DSCN1867.jpg

hvor er sheepdoggen min :lol:

det er mer praktisk da. og virker som hu trives med det. Det ble mye kortere enn planlagt da en viss person (les:silje) skamklipte hunden min, så jeg valgte å klippe kort for å få det gjevnt. heldigvis vokser det fort. De andre sheepdoggene har det vokst 1 cm på 1 mnd ca.

Om jeg noen gang skal klippe hu igjen er det rett til frisør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HallooOOooOOoo! :P det var da særdeles vakkert jeg kan da ikke skjønne at du mener jeg er en dårlig frisør :? daaAAaaa lizzm

Og dessuten synes jeg hun kunne gått i den flotte puddelklippen..

Ja folkens.. hvis dere vil at hundene deres skal bli like fine som lunah er det bare å komme til meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HallooOOooOOoo!  :P det var da særdeles vakkert jeg kan da ikke skjønne at du mener jeg er en dårlig frisør :? daaAAaaa lizzm

Og dessuten synes jeg hun kunne gått i den flotte puddelklippen..

Ja folkens.. hvis dere vil at hundene deres skal bli like fine som lunah er det bare å komme til meg :lol:

jaaa, silje klipp hundene mine pliiiiis.... jeg vil ha wheaten puddel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, trodde det var manipulert først jeg :P hihi.. Stakkars lille Lunah :lol: neida.. det var jo kanskje litt søtt da :P hihi.. tror jeg hadde ledd meg halvt ihjæl om jeg hadde møtt henne på gata :P neida.. hohoho :P søøøøøte Lunah :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...