Gå til innhold
Hundesonen.no

Opprykk til A-spor!

Carina

Recommended Posts

Skrevet

Min sin verdens besteste tott har vært supergod i dag, supert spor og enda bedre feltsøk. Ikke verdens beste lydighet akkurat, men god nok!

535 av 600 poeng, godkjent og opprykk til A!! ;) ;) ;)

Guest Belgerpia
Skrevet
Min sin verdens besteste tott har vært supergod i dag, supert spor og enda bedre feltsøk. Ikke verdens beste lydighet akkurat, men god nok!

535 av 600 poeng, godkjent og opprykk til A! ;) ;) :P

Grattis grattis grattis - dere er bare kanonflinke!! ;)

Skrevet

Tusen, tusen takk! Delpoeng, kommentarer osv ligger i bloggen om noen skulle være interessert.

*sveve på en rosa sky*

Skrevet

Tusen hjertelig takk! Er så stolt av totten min, han er så flink, blir helt imponert over alt han kan og viljen han har til å gjøre alt! I dag har han fått noe ekstra godt i matskåla også har vi kost massemasse, han er jo en skikkelig kosebamse og kunne sikkert blitt klødd 24 timer i døgnet om han fikk velge. :P

Skrevet
Tusen hjertelig takk! Er så stolt av totten min, han er så flink, blir helt imponert over alt han kan og viljen han har til å gjøre alt! I dag har han fått noe ekstra godt i matskåla også har vi kost massemasse, han er jo en skikkelig kosebamse og kunne sikkert blitt klødd 24 timer i døgnet om han fikk velge. :P

Det er vel fortjent med ekstra kos og mer i skåla! Har det blitt noe lignende på deg, du er jo flink du og? :P

Skrevet
Det er vel fortjent med ekstra kos og mer i skåla! Har det blitt noe lignende på deg, du er jo flink du og? :P

Øhm, egentlig ble jeg så opptatt av den flinke hunden min at jeg glemte meg selv litt. :P Men nå har jeg iallefall spist litt.. brødskiver... :P

Mange mange takk for gratulasjonene! :P

Skrevet
Øhm, egentlig ble jeg så opptatt av den flinke hunden min at jeg glemte meg selv litt. :P Men nå har jeg iallefall spist litt.. brødskiver... :P

Mange mange takk for gratulasjonene! :P

Skjerpings frøken- det er teamet som skal belønnes, ikke bare hunden vel? Dere er bare så fantastisk flinke, gleder meg utrolig til å se hva dere kan utrette de neste tjue årene (for så lenge skal han IALLEFALL leve). :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...