Carina Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Min sin verdens besteste tott har vært supergod i dag, supert spor og enda bedre feltsøk. Ikke verdens beste lydighet akkurat, men god nok! 535 av 600 poeng, godkjent og opprykk til A!! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Min sin verdens besteste tott har vært supergod i dag, supert spor og enda bedre feltsøk. Ikke verdens beste lydighet akkurat, men god nok! 535 av 600 poeng, godkjent og opprykk til A! ;) Grattis grattis grattis - dere er bare kanonflinke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Så bra gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Grattis! Knall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer!! Flinkeste, beste Cane det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Tusen, tusen takk! Delpoeng, kommentarer osv ligger i bloggen om noen skulle være interessert. *sveve på en rosa sky* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer, så flinke dere er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer! Dere er kjempeflinke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer så mye, dere er FLINKE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Kjempe grattis! For et team Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Grattis så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Så bra! Gratulerer så mye ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Tusen hjertelig takk! Er så stolt av totten min, han er så flink, blir helt imponert over alt han kan og viljen han har til å gjøre alt! I dag har han fått noe ekstra godt i matskåla også har vi kost massemasse, han er jo en skikkelig kosebamse og kunne sikkert blitt klødd 24 timer i døgnet om han fikk velge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Grattis! Kjempegodt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Supert! Kjempeflinke dere er! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Tusen hjertelig takk! Er så stolt av totten min, han er så flink, blir helt imponert over alt han kan og viljen han har til å gjøre alt! I dag har han fått noe ekstra godt i matskåla også har vi kost massemasse, han er jo en skikkelig kosebamse og kunne sikkert blitt klødd 24 timer i døgnet om han fikk velge. Det er vel fortjent med ekstra kos og mer i skåla! Har det blitt noe lignende på deg, du er jo flink du og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Det er vel fortjent med ekstra kos og mer i skåla! Har det blitt noe lignende på deg, du er jo flink du og? Øhm, egentlig ble jeg så opptatt av den flinke hunden min at jeg glemte meg selv litt. Men nå har jeg iallefall spist litt.. brødskiver... Mange mange takk for gratulasjonene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Wow! Grattis så mye - fantastisk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Øhm, egentlig ble jeg så opptatt av den flinke hunden min at jeg glemte meg selv litt. Men nå har jeg iallefall spist litt.. brødskiver... Mange mange takk for gratulasjonene! Skjerpings frøken- det er teamet som skal belønnes, ikke bare hunden vel? Dere er bare så fantastisk flinke, gleder meg utrolig til å se hva dere kan utrette de neste tjue årene (for så lenge skal han IALLEFALL leve). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar