Gå til innhold
Hundesonen.no

Kong wuuubah

Lola Pagola

Recommended Posts

Han er jo bare nydelig da. *sukk*

hagewubba153.jpg

Nytt halsbånd, selvfølgelig. Matcho matcho

hagewubba007.jpg

Toya har nettopp begynt å trene til redningshund, og apport må innlæres :getlost:

hagewubba014.jpg

Casper litt fornærmet over å måtte stå i bånd i sin egen hage. Men slikt må jo til når han absolutt skal "hjelpe" mammaen til Toya med å rense øynene hennes...

hagewubba020.jpg

hagewubba021.jpg

Glasskår oooooooveralt her.... så måtte jo skje før eller siden, selv om jeg har vært veldig forsiktig. Han har skåret seg i foten, ganske dypt, men et veldig rent og fint kutt. Så det ser ut til å gro fint. Legg merke til blodsporene på bildet over :ahappy:

hagewubba022.jpg

Også wubbbahh

Genial leke altså, gutten underholder seg selv han

hagewubba025.jpg

hagewubba027.jpg

hagewubba028.jpg

Typisk Casper egentlig, å stå med noe i munnen og se litt tafatt ut

hagewubba029.jpg

Derfor heter den wubbah... :wub:

hagewubba056.jpg

hagewubba057.jpg

hagewubba058.jpg

hagewubba059.jpg

Hå hå du, ikke rør leken min! :wub:

hagewubba061.jpg

hagewubba062.jpg

hagewubba063.jpg

hagewubba064.jpg

hagewubba067.jpg

hagewubba077.jpg

Også litt avslapping

hagewubba080.jpg

hagewubba099.jpg

Fin leke til to hunder også

hagewubba107.jpg

hagewubba110.jpg

Er noe som heter less is more visstnok, sårribårry, blir alltid så mye når jeg først er igang...

*dele innlegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hagewubba115.jpg

Toya og Casper leker seg. Toya later som hun er svært farlig, og Casper blir lurt :getlost:

hagewubba116.jpg

hagewubba119.jpg

Skeeeptisk!

hagewubba121.jpg

Toya med kongen sin. For det er hennes, selv om Casper bruker den mest.

hagewubba128.jpg

hagewubba134.jpg

hagewubba135.jpg

Kjeeeeeedelig!

hagewubba147.jpg

Alt for varmt ute, så da er det bedre å smøre leppa utover gang-gulvet

hagewubba151.jpg

Meget bekymret

hagewubba158.jpg

Og vårens første is :ahappy:

hagewubba159.jpg

Sånn, ferdig! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den knusbedårende Prins Casper!

Posh digga også wubbaen, hun hadde snugga wubba hun da, sånn med pels! Råkul i følge Posh, hun herja sånn med den hun også! Kule bilder du fikk tatt, her var det så mye bevegelse at jeg aldri klarte å fange henne på film... *savne Posh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker deg herved for denne bildeposten, siden jeg raskt husket bildet jeg så tidligere i dag og dermed fikk bandasjert foten til bikkja når jeg gikk amok med klosaksa ;) Wubaaah!

PS: OT, men fornøyd med Baggenbeltet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomme Casper! ;) Likte spesielt det skeptiske utrykket hans. :P

Typisk Casper det blikket der altså :P Fikk egentlig lyst til å finne frem alle bildene han ser slik ut, og lage en bildeserie :P

Fine prikkebilder! ;)

Tusen takk ;)

Pene Casper ;)

;):P

Kjempe fine bilder!Fint halsbånd også ;) Håper poten raskt blir bra gjenn da.

Tusen takk ;) Ja tror nok den poten ikke blir noe problem altså. Bandasjen varte bare en kveld, iløpet av natten tok han det av. I nattens mulm og mørke, han lot jo som han ikke brød seg om den først :P

Den knusbedårende Prins Casper!

Posh digga også wubbaen, hun hadde snugga wubba hun da, sånn med pels! Råkul i følge Posh, hun herja sånn med den hun også! Kule bilder du fikk tatt, her var det så mye bevegelse at jeg aldri klarte å fange henne på film... *savne Posh*

:P Har ikke sett med pels jeg, men kan kanskje tenke meg at den ikke er like holdbar? Eller? Casper skal iallefall rive alt i stykker. Må iallefall kjøpe en egen wubba til ham, er jo favoritten hans det. Den og en gul pipeleke som han piper noe ****** med. Golden retrieverne har den bare i munnen de,lager ikke en lyd, mens Casper piper og piper, tråkker tilogmed på den for å få lyd. Ler meg ihel av han noen ganger altså :P

Skjønner at du savner Posh, er ikke bare bare å levere fra seg en hund man har blitt ordentlig glad i nei.

Ja skal du først plage oss med bilder av den vakre hunden din igjen, kan du jo liksågodt gjøre det ordentlig :P

;)

Ha ha ha ja sant sant, må slå til med så mange (like) bilder at de fyller to innlegg *fnis*

Kjekke søte barske gutten.. Stilig halsbånd, har også et slikt..

nå har jeg gått amokk og bestilt flere halsbånd, jaja..

Ha ha ha vi er like halsbåndfanatiske begge to :P Hvor har du kjøpt fra nå da? Føler det er påtide med nytt collarmania halsbånd snart, men får holde meg litt nå. Ærlig talt liksom, ikke før har ett kommet i posten, må jeg bestille nytt. Begynner å bli litt sykt egentlig.

Takker deg herved for denne bildeposten, siden jeg raskt husket bildet jeg så tidligere i dag og dermed fikk bandasjert foten til bikkja når jeg gikk amok med klosaksa ;) Wubaaah!

PS: OT, men fornøyd med Baggenbeltet? :P

Ja min fantastiske bandasje inspirerte? :P Så bra, må si jeg ble litt fornøyd med den. Enda mer fornøyd ble jeg da den faktisk satt fast!

Klosaksa har forårsaket litt blod her i huset og. Heldigvis er han tilgivene ovenfor sin voldsomme mamma :P

Ja dritfornøyd med baggenbelte, var en fryd å gå med det i dag, fikk testet det for første gang. Så deilig å ha henda fri, og ikke kjenne når det rykker :P Eneste "problemet" er jo at han ikke drar så mye da...

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det går bra med poten selv om ikke helt bra han tar av seg fine bandasjen da!Fryse tape holder som regel bra!Skal kjøpe baggen belte her også så fint høre om enda en person som er fornøyd!

Pipeleker ja...fatter ikke at lyden må være så høy jeg da hunder har jo så god hørsel.Forrige pelsen min likte kun bamser hun.Frøkena her elsker pipeleker og står og tråkker på de får få lyd ut av de!Skikkelig kaster seg på de jo!Haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det går bra med poten selv om ikke helt bra han tar av seg fine bandasjen da!Fryse tape holder som regel bra!Skal kjøpe baggen belte her også så fint høre om enda en person som er fornøyd!

Pipeleker ja...fatter ikke at lyden må være så høy jeg da hunder har jo så god hørsel.Forrige pelsen min likte kun bamser hun.Frøkena her elsker pipeleker og står og tråkker på de får få lyd ut av de!Skikkelig kaster seg på de jo!Haha ;)

Fryse tape? Hva er det? Etter jeg hadde tatt på bandasjen tok jeg på en babysokk med gummiknotter under, og festet den med vanlig plaster-teip (eller hva det nå heter). Det holdt godt om kvelden, men han begynte sikkert å pille på det om natten, og da var det ikke særlig holdbart heller.

Tror og håper ikke jeg trenger å bandasjere igjen denne gangen, men fryse tape (når jeg finner ut hva det er ha ha) skal jeg kjøpe, og ha til neste gang (som jeg håper aldri kommer)

Casper kaaaster seg også mot pipelekene, er så morsomt å se på ;) Den kong wubbaen har også pip i seg. Casper er den eneste i hele huset, av to mennesker og tre hunder, som klarer å få den til å pipe... er nok litt ødelagt inni eller noe, men han får det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,moro han da som får den til pipe likevel ;) Lurt med baby sokk ja.Fryse tape er den hvite du får kjøpt i daglivare butikker!Forrige pelsen min måtte ha på seg sokk 1 år på ene foten etter opperasjon da hun ikke greide la såret i fred.

Så da ble fryse tape min venn!Haha,sitter mye bedre enn vanlig tape vanligvis da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekule bilder! Og digger halsbåndet, kjøpte et til Tinka i lilla for en uke siden. Og det er det beste halsbåndet hun har hatt til nå!

Takk ;)

Virker veldig bra og solid ja. Casper bader mye, hopper i vannet og sånn på tur, så litt praktisk at det er neopren (ja sææærlig derfor jeg kjøpte det ha ha ha trengte bare en unnskyldning, han har jo 20 halsbånd snart... )

Kult er det og, er ikke noen fan av camo sånn ellers, men synes han kledde det veldig godt.

Kjempe fine bilder :P

Moro å se hunder leke :P

Tusen takk :P ja vi trenger ikke noen tv her hjemme nei (det har Casper sørget for, da han rev ned antenneboksen så den ble ødelagt). ;)

Hehe,moro han da som får den til pipe likevel :P Lurt med baby sokk ja.Fryse tape er den hvite du får kjøpt i daglivare butikker!Forrige pelsen min måtte ha på seg sokk 1 år på ene foten etter opperasjon da hun ikke greide la såret i fred.

Så da ble fryse tape min venn!Haha,sitter mye bedre enn vanlig tape vanligvis da...

Aha, da skal jeg se etter det på butikken i dag, greit å ha i tilfelle musefelle ;)

Så kjipt, stakkars, sokk ett år er lenge for en liten hundefot, huff... så irriterende, de vet ikke sitt eget beste noen ganger :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var "bare" på natta og når var alene da men,lenge det ja.Klart Casper må ha nytt fint halsbånd!(Sier jeg som ikke våger telle mine)

Nei,nå drar jeg og pelsen på sykkeltur,ha en fin lørdags kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...