Gå til innhold
Hundesonen.no

Kong wuuubah


Lola Pagola

Recommended Posts

Han er jo bare nydelig da. *sukk*

hagewubba153.jpg

Nytt halsbånd, selvfølgelig. Matcho matcho

hagewubba007.jpg

Toya har nettopp begynt å trene til redningshund, og apport må innlæres :getlost:

hagewubba014.jpg

Casper litt fornærmet over å måtte stå i bånd i sin egen hage. Men slikt må jo til når han absolutt skal "hjelpe" mammaen til Toya med å rense øynene hennes...

hagewubba020.jpg

hagewubba021.jpg

Glasskår oooooooveralt her.... så måtte jo skje før eller siden, selv om jeg har vært veldig forsiktig. Han har skåret seg i foten, ganske dypt, men et veldig rent og fint kutt. Så det ser ut til å gro fint. Legg merke til blodsporene på bildet over :ahappy:

hagewubba022.jpg

Også wubbbahh

Genial leke altså, gutten underholder seg selv han

hagewubba025.jpg

hagewubba027.jpg

hagewubba028.jpg

Typisk Casper egentlig, å stå med noe i munnen og se litt tafatt ut

hagewubba029.jpg

Derfor heter den wubbah... :wub:

hagewubba056.jpg

hagewubba057.jpg

hagewubba058.jpg

hagewubba059.jpg

Hå hå du, ikke rør leken min! :wub:

hagewubba061.jpg

hagewubba062.jpg

hagewubba063.jpg

hagewubba064.jpg

hagewubba067.jpg

hagewubba077.jpg

Også litt avslapping

hagewubba080.jpg

hagewubba099.jpg

Fin leke til to hunder også

hagewubba107.jpg

hagewubba110.jpg

Er noe som heter less is more visstnok, sårribårry, blir alltid så mye når jeg først er igang...

*dele innlegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hagewubba115.jpg

Toya og Casper leker seg. Toya later som hun er svært farlig, og Casper blir lurt :getlost:

hagewubba116.jpg

hagewubba119.jpg

Skeeeptisk!

hagewubba121.jpg

Toya med kongen sin. For det er hennes, selv om Casper bruker den mest.

hagewubba128.jpg

hagewubba134.jpg

hagewubba135.jpg

Kjeeeeeedelig!

hagewubba147.jpg

Alt for varmt ute, så da er det bedre å smøre leppa utover gang-gulvet

hagewubba151.jpg

Meget bekymret

hagewubba158.jpg

Og vårens første is :ahappy:

hagewubba159.jpg

Sånn, ferdig! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den knusbedårende Prins Casper!

Posh digga også wubbaen, hun hadde snugga wubba hun da, sånn med pels! Råkul i følge Posh, hun herja sånn med den hun også! Kule bilder du fikk tatt, her var det så mye bevegelse at jeg aldri klarte å fange henne på film... *savne Posh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker deg herved for denne bildeposten, siden jeg raskt husket bildet jeg så tidligere i dag og dermed fikk bandasjert foten til bikkja når jeg gikk amok med klosaksa ;) Wubaaah!

PS: OT, men fornøyd med Baggenbeltet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomme Casper! ;) Likte spesielt det skeptiske utrykket hans. :P

Typisk Casper det blikket der altså :P Fikk egentlig lyst til å finne frem alle bildene han ser slik ut, og lage en bildeserie :P

Fine prikkebilder! ;)

Tusen takk ;)

Pene Casper ;)

;):P

Kjempe fine bilder!Fint halsbånd også ;) Håper poten raskt blir bra gjenn da.

Tusen takk ;) Ja tror nok den poten ikke blir noe problem altså. Bandasjen varte bare en kveld, iløpet av natten tok han det av. I nattens mulm og mørke, han lot jo som han ikke brød seg om den først :P

Den knusbedårende Prins Casper!

Posh digga også wubbaen, hun hadde snugga wubba hun da, sånn med pels! Råkul i følge Posh, hun herja sånn med den hun også! Kule bilder du fikk tatt, her var det så mye bevegelse at jeg aldri klarte å fange henne på film... *savne Posh*

:P Har ikke sett med pels jeg, men kan kanskje tenke meg at den ikke er like holdbar? Eller? Casper skal iallefall rive alt i stykker. Må iallefall kjøpe en egen wubba til ham, er jo favoritten hans det. Den og en gul pipeleke som han piper noe ****** med. Golden retrieverne har den bare i munnen de,lager ikke en lyd, mens Casper piper og piper, tråkker tilogmed på den for å få lyd. Ler meg ihel av han noen ganger altså :P

Skjønner at du savner Posh, er ikke bare bare å levere fra seg en hund man har blitt ordentlig glad i nei.

Ja skal du først plage oss med bilder av den vakre hunden din igjen, kan du jo liksågodt gjøre det ordentlig :P

;)

Ha ha ha ja sant sant, må slå til med så mange (like) bilder at de fyller to innlegg *fnis*

Kjekke søte barske gutten.. Stilig halsbånd, har også et slikt..

nå har jeg gått amokk og bestilt flere halsbånd, jaja..

Ha ha ha vi er like halsbåndfanatiske begge to :P Hvor har du kjøpt fra nå da? Føler det er påtide med nytt collarmania halsbånd snart, men får holde meg litt nå. Ærlig talt liksom, ikke før har ett kommet i posten, må jeg bestille nytt. Begynner å bli litt sykt egentlig.

Takker deg herved for denne bildeposten, siden jeg raskt husket bildet jeg så tidligere i dag og dermed fikk bandasjert foten til bikkja når jeg gikk amok med klosaksa ;) Wubaaah!

PS: OT, men fornøyd med Baggenbeltet? :P

Ja min fantastiske bandasje inspirerte? :P Så bra, må si jeg ble litt fornøyd med den. Enda mer fornøyd ble jeg da den faktisk satt fast!

Klosaksa har forårsaket litt blod her i huset og. Heldigvis er han tilgivene ovenfor sin voldsomme mamma :P

Ja dritfornøyd med baggenbelte, var en fryd å gå med det i dag, fikk testet det for første gang. Så deilig å ha henda fri, og ikke kjenne når det rykker :P Eneste "problemet" er jo at han ikke drar så mye da...

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det går bra med poten selv om ikke helt bra han tar av seg fine bandasjen da!Fryse tape holder som regel bra!Skal kjøpe baggen belte her også så fint høre om enda en person som er fornøyd!

Pipeleker ja...fatter ikke at lyden må være så høy jeg da hunder har jo så god hørsel.Forrige pelsen min likte kun bamser hun.Frøkena her elsker pipeleker og står og tråkker på de får få lyd ut av de!Skikkelig kaster seg på de jo!Haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det går bra med poten selv om ikke helt bra han tar av seg fine bandasjen da!Fryse tape holder som regel bra!Skal kjøpe baggen belte her også så fint høre om enda en person som er fornøyd!

Pipeleker ja...fatter ikke at lyden må være så høy jeg da hunder har jo så god hørsel.Forrige pelsen min likte kun bamser hun.Frøkena her elsker pipeleker og står og tråkker på de får få lyd ut av de!Skikkelig kaster seg på de jo!Haha ;)

Fryse tape? Hva er det? Etter jeg hadde tatt på bandasjen tok jeg på en babysokk med gummiknotter under, og festet den med vanlig plaster-teip (eller hva det nå heter). Det holdt godt om kvelden, men han begynte sikkert å pille på det om natten, og da var det ikke særlig holdbart heller.

Tror og håper ikke jeg trenger å bandasjere igjen denne gangen, men fryse tape (når jeg finner ut hva det er ha ha) skal jeg kjøpe, og ha til neste gang (som jeg håper aldri kommer)

Casper kaaaster seg også mot pipelekene, er så morsomt å se på ;) Den kong wubbaen har også pip i seg. Casper er den eneste i hele huset, av to mennesker og tre hunder, som klarer å få den til å pipe... er nok litt ødelagt inni eller noe, men han får det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,moro han da som får den til pipe likevel ;) Lurt med baby sokk ja.Fryse tape er den hvite du får kjøpt i daglivare butikker!Forrige pelsen min måtte ha på seg sokk 1 år på ene foten etter opperasjon da hun ikke greide la såret i fred.

Så da ble fryse tape min venn!Haha,sitter mye bedre enn vanlig tape vanligvis da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekule bilder! Og digger halsbåndet, kjøpte et til Tinka i lilla for en uke siden. Og det er det beste halsbåndet hun har hatt til nå!

Takk ;)

Virker veldig bra og solid ja. Casper bader mye, hopper i vannet og sånn på tur, så litt praktisk at det er neopren (ja sææærlig derfor jeg kjøpte det ha ha ha trengte bare en unnskyldning, han har jo 20 halsbånd snart... )

Kult er det og, er ikke noen fan av camo sånn ellers, men synes han kledde det veldig godt.

Kjempe fine bilder :P

Moro å se hunder leke :P

Tusen takk :P ja vi trenger ikke noen tv her hjemme nei (det har Casper sørget for, da han rev ned antenneboksen så den ble ødelagt). ;)

Hehe,moro han da som får den til pipe likevel :P Lurt med baby sokk ja.Fryse tape er den hvite du får kjøpt i daglivare butikker!Forrige pelsen min måtte ha på seg sokk 1 år på ene foten etter opperasjon da hun ikke greide la såret i fred.

Så da ble fryse tape min venn!Haha,sitter mye bedre enn vanlig tape vanligvis da...

Aha, da skal jeg se etter det på butikken i dag, greit å ha i tilfelle musefelle ;)

Så kjipt, stakkars, sokk ett år er lenge for en liten hundefot, huff... så irriterende, de vet ikke sitt eget beste noen ganger :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var "bare" på natta og når var alene da men,lenge det ja.Klart Casper må ha nytt fint halsbånd!(Sier jeg som ikke våger telle mine)

Nei,nå drar jeg og pelsen på sykkeltur,ha en fin lørdags kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...